čtvrtek 25. prosince 2014

... Štědrý večer ...

... i když Marek bydlí u babičky a dědečka, Štědrý den je s námi ...


... Bertík byl celý den hodně protivný, snad poprvé v životě ... asi odraz atmosféry letošního roku ...


... takhle se nudil, než jsme všichni dojedli ...



... společnou fotku jsem chtěla ...



... Bertík dostal autíčko, které jde rozšroubovat. Vyzkoušeli to všichni chlapi ...


... poukaz na dáreček, co nestihl dorazit (rukavice na dotykové mobily) ...




... ve stromečku byla schovaná růžička, byla pro mě. Od kluků jsem dostala děrovačku a koně, napovídala jsem jim asi 3 roky, aby mi je koupili :-) ...


... jsem zvědavá, jak budu na tyto vánoce vzpomínat. Zatím pro mě byly hodně smutné a divné, jako celý rok, ale naštěstí všichni kluci byli fajn a o tom to je. Rosťa chtěl být někde jinde a to moc bolelo ...

Žádné komentáře:

Okomentovat