pátek 17. července 2015

... Colours of OSTRAVA ...

... dnes jsme byli na festivalu Colours of Ostrava. Byla jsem poprvé, i když je už 14. ročník. Letos mám celý festivalový týden.
Jsem ráda, že žiju a bydlím v Ostravě. Mám to město moc ráda. Vždycky jsem měla, i když tady byl průmysl v plném proudu a v místech, kde se dnes koná festival jsem na střední škole, když byly maturity, měla praxi ...









... Bertík dostal balónek na šňůrce a od této chvíle nás doprovázel ...
... občas je vidět jenom balónek ...
... festivalové kafíčko ...
... fotografií s písmenka je hodně, protože se mi uložily do jiné složky a nemohla jsem je najít, což mě vyděsilo, tak jsem fotila další, ať máme aspoň nějaké :-), pak jsem je našla a všechny jsou hezké ...




















... chtěla jsem ochutnat hamburger z Olliesu, byl výborný ...


Žádné komentáře:

Okomentovat