úterý 1. prosince 2015

... co jsem do začátku adventu nestihla ...

... chtěla jsem mít připraveno všechno včas a každý rok si říkám, že příští rok to bude a zase není :-D Začala jsem sice dříve než obvykle, ale stejně jsem nestihla dodělat adventní kalendář ze sušenek. Napečeno mám, ale už jsem je neočíslovala, ani nedala do sáčků nebo do krabiček, takže odpočítávání adventu začalo jen tak na talířek :-) Snad tento týden dodělám kalendář aspoň pro Bertíka. Adam a Marek asi dostanou 24 sušenek ...



... na balkóně dosvítilo ...


... světýlko do okna v kuchyni nemá všechny žárovičky a nevím, jestli je seženu ...


... nemám ani věnec nebo ozdobu na dveřích do bytu, to snad poprvé ... nic se mi nelíbí a ten starý je okoukaný ... Dárky? tak ty nemám ani vymyšlené, snad jenom pro Bertíka. Jediné co funguje je svíčka :-D ...


... a stejně se těším na pohádky a hlavně jak budeme s klukama spolu :-) ...

Žádné komentáře:

Okomentovat