neděle 24. ledna 2016

... Visalaje ...

... moc se mi nechtělo jet kvůli počasí. Celou noc sněžilo a měla jsem obavy, jestli tam vyjede auto, ale Marek mě ukecával tak dlouho, až jsem kývla a jeli jsme. Chtěli jsme se projít jenom kousek, tak, aby jsem si užili vzduch, sníh a sáně ...






... vyrazili jsme směrem na Bílý Kříž ...



... Bertík válí bambuli - tak nazval sněhovou kouli :-) ...


... tady neřve, při focení zavírá oči co nejvíce to jde ...




... šlo se moc dobře, tak jsme došli až k meteostanici a od té už je to k Bílému Kříži kousek ...




... Nikča s Bertíkem jeli z malého kopečku kolem něj na saních a přehlédli ho :-) ...



... a když už jsme byli až tady, zašli jsme na polévku (byla nic moc - spíš nic) do chaty Sulov ...




... zpáteční cestu Bertík s Nikčou skoro celou jeli na saních. Mě ani Markovi jízda na saních vůbec nešla :-D Na parkovišti jsme ještě museli postavit sněhuláka, aspoň malinkého. Mrkev s sebou měla Nikča ...


... jsem moc ráda, za tohle krásné vyvětrání a podívání se na hory. Bylo nádherně, vše proběhlo bez jakýchkoliv problémů, ze kterých jsem měla obavy. Bertík cestu na Bílý Kříž vyšel skoro celou sám, jenom chvílemi po rovince nebo z kopce jel na saních. Na zpáteční cestě jsme se ještě stavili na kafíčko v Penzionu Pod Žorem, tam ještě měli vánoce, ale kafíčko bylo výborné. Se šlehačkou - domácí !!, s mlékem navíc ...


... je dobře, že jsme jeli, protože při zpáteční cestě už pršelo a bylo vidět, jak sníh rychle taje. Užili jsme si to ...

Žádné komentáře:

Okomentovat