pátek 11. března 2016

... úložné boxy s knoflíčkem ...

... potřebovala jsem doladit jeden roh v obýváku na skříňce. Líbily se mi tyhle boxy s knoflíkem a po hodně dlouhém přemýšlení jsem je objednala ...


... minulý pátek ... a od úterka má ten e-shop akci - vrátíme vám z každého nákupu 25% zpět - využití na další nákup, až do 30.6.  - takže kdybych vydržela ještě 2 dny ??? (víkend nepočítám)  :-)))) Ale nebudu si tím kazit radost a budu přemýšlet jaké poklady do nich uložím ...


... z jedné strany jsou e-shopy výhoda, třeba když se nedá jít ven, nebo obchod není v místě kde bydlím a danou věc potřebuji, nebo se mi jenom líbí. Ale odolat těm lákadlům je čím dál tím těžší! To už vyžaduje hodně disciplíny :-) ne vždy se mi to daří ...

4 komentáře:

  1. Ano, je to velke lakadlo, hlavne pro matky na materske, ze? :-) Neco o tom vim:-). Boxy jsou nadherne, opravdu moc. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :-) jsem ráda, že v tom nejsem sama ;-) a nejhorší je, když se nemůže ven! hlavně ať nám ty věci dělají radost :-)

      Vymazat
  2. Konečně jsem se na Váš blog dostala...adresu jsem bohužel zapomněla a váš profil, pod kterým jste komentovala, mě nikam neodkazoval :-D
    Uvažuju, který boxík se mi líbí více :-) moc hezký výběr :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že jste mě našla :-) a děkuji za komentář. Taky jsem nevěděla, který je hezčí :-))

      Vymazat