úterý 22. března 2016

... velikonoční košík ...

... vím vím, už jsem říkala, že nic objednávat nebudu, ale na okně v obýváku chybělo něco velikonočního ...


... ne že by to nějak moc vadilo, ale blikl na mě tento košík s ušima a hned jsem ho na tom okně viděla ...



... nikdy by mně nenapadlo, že si budu takhle hrát s velikonoční výzdobou. Tyhle svátky moc nemusím a brala jsem je tak nějak, že UŽ bude jaro a teplo, než abych jim věnovala takovou pozornost. Užila jsem si den volna navíc, koupila jsem jarní kytičku, do košíku dala pár vajíček a bylo. Letos jsem dokonce namalovala pár vajec, sice jenom temperami, ale namalovala. Stále ještě vyfukuji . Že by změna věkem? ...

4 komentáře:

  1. Ten košík je veľmi zaujímavý. A chýbal na tom okne, tak nekup to. Ja tiež nemám rada Veľkú noc, ale zdobím a zdobím. Prajem príjemné sviatky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-) nekup to ... Děkuji za komentář a návštěvu a přeji veselé velikonoce :-)

      Vymazat
  2. Ja mam ted Velikonoce take o neco radeji nez drive, i kdyz ne uplne jako Vanoce treba, je to asi detmi, nevim. Kazdopadne usak se na okno hodi a tvoreni zdar:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoce jsou vánoce, ty miluji od dětství. Děkuji :-) -- tvoření a dekoracím zdar :-D

      Vymazat