neděle 3. dubna 2016

... malé dorty pavlova ...

... po velikonočním pečení zůstali bílky. Borůvky a jahody byly v akci a šlehačka je doma pořád. Nic teda nebránilo tomu, po dlouhé době udělat dort Pavlova. A stejně jsem na něj měla chuť :-) ...



... udělala jsem několik menších a chystám je průběžně, jak je potřeba. Šlehačka rychle vsákne, stačila půl hodina :-) ...


Recept:
3 bílky
špetka soli
150 g cukru
1 lžíce balzamikového octa
1 moka lžička kakaa

Bílky se solí vyšlehat do hustého sněhu. Postupně vmíchat cukr, balzamiko a kakao. Salátovou lžící jsem udělala placky na pečící papír a dala do horkovzdušné trouby vyhřáté na 100°C a pekla jsem asi 70 minut. 
Pak se ušlehá šlehačka a prokládá se ovocem. 

... s borůvkami jsem ji jedla poprvé. Nebylo to špatné, ale pro milovníka jahod jako jsem já, nemá asi jiné ovoce šanci. Originál receptu je tady ...

4 komentáře:

  1. Danko, jste moc šikovná ,chválím ,chválím , zdobení bytečku ,vaření ,pečení ,nic vám není cizí .Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško, moc děkuji za návštěvu i komentář. To se táák krásně čte :-) Hezkou neděli

      Vymazat
  2. Vypada to uzasne. Nikdy jsem to nezkousela, tak ze by konecne?:-) Asi jo:-). M.

    OdpovědětVymazat