středa 25. května 2016

... blogové narozeniny ...

právě uběhl rok, co jsem založila blog. Blogy a svět kolem nich jsem poznala asi před 3 lety a jen jsem nakukovala k těm, kteří to dovolili a trvalo mi dlouho, než jsem někomu napsala komentář - děsně jsem se bála nebo spíše styděla :-) Hlavní důvod založení blogu bylo mít zpracované fotografie v albu, protože klasický způsob - udělat foto a dát do alba jsem přestala zvládat příchodem digitálního focení ...


... na fotografie jsem ale nezanevřela. Ty co se mi líbí nebo jsou něčím výjimečné dávám do rámečků a přidávám do galerie v předsíni ...


... vyzkoušela jsem i foto-knihu, ale měla jsem divný pocit z toho, že v té knize jsme my ...


... a pak jsem narazila na Projekt Life. Nádherná práce, ale zabrala tolik času, že jsem to po roce a půl vzdala ...


... a založila právě tento blog a zpětně vložila období, které jsem neměla zpracované. Blogování mě moc baví, vlastně jsem skloubila mé oblíbené činnosti jako je fotografování, práce s počítačem a komunikování. Sdílení beru jako bonus, protože se třemi až čtyřmi chlapy doma bývám občas nepochopena :-) ...
... jsem moc ráda za tenhle blogový svět. Za spoustu zajímavých lidí, věcí, nápadů, rad a v době, kdy jsem neměla v osobním životě úplně nej období mi hodně pomohlo těšit se na nové příspěvky "mých" oblíbených blogerek. Hlavně vidět pozitivní energii a radost ze života. V tu chvíli jsem neřešila a ani teď neřeším, že to může být občas i "načančané". Taky mám ráda kolem sebe věci srovnané, uklizené a voňavé. Důležité pro mě je a bylo, že mi to pomohlo ...
... a ještě připomínám, že do páteční půlnoci můžete soutěžit o háčkovaný košík ...


6 komentářů:

  1. Dani, mooc hezky clanek a VELKY den pro Tvuj blog. At Ti porad dela radost a prinasi jen same pozitivni veci, kamarady, informace, vse dobre... Krasny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, moc moc děkuji. Děsně to uteklo a jsem ráda, že jsem se do toho pustila :-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Danko, jen tak dál ,chodím na váš blog číst a sbírat inspiraci moc ráda . Tak přeji vašemu blogu další roky ....zdraví Eliška

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško děkuji! To se táák krásně čte :-) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Takéto fotosteny sú najkrajšie a dúfam, že keď niekedy budem mať vlastné bývanie, tak budem mať takúto stenu, plnú fotiek v rôznych rámikoch :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) jsou. Nevěděla jsem, kam ty fotky dát, až mě napadla tahle nevyužitá stěna, už má 11 let a některé fotky na ní jsou o hodně starší, tak jen do toho :-)

      Vymazat