sobota 28. května 2016

... losování ...

po snídani jsem připravila papírky se jmény, dala do losovacího zařízení ...


... Bertík pořádně zamíchal ...


... a pak vytáhl ...



... papírek se jménem Ivana ...


... vyhrál tedy tento komentář:

Danko, krásný v té bílé barvě. Nemohu odolat, zkusím štěstí. Gratuluji k narozeninám blogu a přeji mnoho čtenářů. Krásný den, Ivana ...

... Ivě tímto s Bertíkem moc gratulujeme a poprosím ji, aby se mi ozvala na mou emailovou adresu:
dabe24@seznam.cz
... Marcelce a Míše děkuji za účast a za hezké komentáře :-) ...

6 komentářů:

  1. Děkuji Bertíkovi i mamince!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé...to jsem celá já... už na Tvůj blog nakukuju celkem pravidelně, ale zrovna teď jsem měla asi týdení výpadek...s radostí bych si taky zasoutěžila :-)

    OdpovědětVymazat