středa 4. května 2016

... Nový Jičín ...

... před návštěvou muzea v Novém Jičíně, o kterém jsem psala tady, jsme si trochu užili i náměstí a přilehlých uliček, ve kterých byl doprovodný program k čarodějnicím ...


... celé náměstí je olemováno podloubími, fasády domů jsou opravené. Na první pohled je moc pěkné, ale jinak na mě působilo jako bez života. Možná to bylo sobotou, ale v domech mi chyběly kytičky, záclony a ani večer, když jsme odcházeli se svítilo snad jenom v jednom okně ...







... balónky jsou dobrý identifikační bod při takových akcích. Nesleduju Bertíka, ale balónek :-) ...


... kafe jsem si dali v restauraci v mexickém stylu a bylo dobré ...


... a bylo fajn, že se dalo sedět venku na sluníčku. Když jsem zalezla pod slunečník, byla mi i zima ...




2 komentáře:

  1. Podloubi obecne mam rada, toto je pekne, pripomina mi jicinske namesti - nostalgie:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, podloubí mají své kouzlo. Mám ráda ty obchůdky a výlohy, které jsou tam schované. Třeba ty Jičíny mají něco společného :-) D.

      Vymazat