pondělí 27. června 2016

... koláč s jahodami ...

ráno to vypadalo na další horký letní den, tak jsem žádné pečení neplánovala. Během dopoledne se vše změnilo, přišly bouřky, tak jsem se rozhodla, že přece jenom něco upeču ...


... neuložila jsem si ale žádný z těch báječných receptů na koláče a dobroty s jahodami, kterých je teď všude plno, tak jsem zvolila osvědčený koláč s borůvkami, tentokrát tedy s jahodami. Podrobný recept tady ...



... a byl taky dobrý. Zítra bude ještě jeden jahodový příspěvek :-) Mějte se hezky ...

6 komentářů:

  1. Vypada krasne a moc pekne fotky;-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Už som si zakázala pozerať takéto pečiace príspevky -recepty (som veľmi na koláče), ale nedá mi to a potom trpím, že nemôžem :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto. Taky jsem na koláče a hlavně ty z drobenkou. Hezký den D.

      Vymazat
  3. Mňam, vypadá to jednoduše a dost jedle...Pěkné pondělí Ilča

    OdpovědětVymazat