čtvrtek 2. června 2016

... narozeninové a jiné úlovky ...

výhodou narozenin je, že si člověk něco může přát, případně koupit. Asi jako všichni, kteří se zaregistrují do obchodů, jsem k narozeninám dostala procentní slevy. V plánu jsme měla využít jenom nabídky TIME OUT a to jenom! v případě, že se mi tam bude něco líbit. O dalších nabídkách jsem vůbec neuvažovala, ani jsem se nešla podívat. Ale! Jana (sestra) si chtěla něco nového pořídit a tak jsme zašly do RESERVED. Ona odcházela bez nového kousku, já s několika ...
... ne, že bych potřebovala dva takhle podobné svetry. Nevěděla jsem který si vybrat, protože je každý z jiného materiálu. Ten vlevo je přesně ten "letní", co v tašce nezabere hodně místa a ještě není po vytažení vůbec zmuchlaný. Ten vpravo se mi asi o trochu více líbil, je ale spíše na chladnější dny ...


... šátek, to byla láska na první pohled a růžové tenisky, ty jsem tam prostě nechat nemohla :-) Naštěstí měli slevy a ještě mi připočetli i tu mou narozeninovou, tak to peněženku bolelo o trochu méně ...


... poslední úlovek je z Ikea. Neplánovaný oběd s kamarádkou, nakouknutí do slevového koutku a v něm 2 balíčky dřevěných koulí. Čekaly tam na nás. Ještě vůbec nevím, co s nimi udělám ...


... když jdu nakupovat cíleně, s nějakou představou, málokdy něco koupím, ale takhle to šlo celkem samo. Svetry jsem už oba vyzkoušela a je v nich fajn, takže super nákup :-) ...

6 komentářů:

  1. Moc pekne veci a souhlasim, ze cilene byvam take mene uspesna, nahodne o neco vice:-). Hezky si je uzivej. Koule taky super! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) vlastně jsem se chtěla podívat, jestli se mi nebudou líbit nějaké letní šaty :-))) D.

      Vymazat
  2. Ja cilene hladam topanky a sandale-vsuvky, ktore asi este nevyrobili. Takze miesto letnych siat 2 svetre, satka a tenisky a...... Treba si urobit radost. Danka ako melasa? Si menej unavená, kedy bude kontrola?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesné, někdy mám taky takový pocit, že si vymyslím něco, co ještě nevyrobili :-)) Melasa asi zabrala necítím se tak příšerně unaveně,jako před tím. Díííííky :-) Kontrolu mám 22.6. ...

      Vymazat
  3. Kuličky jsou Danko bezvadní!!! Svetr se šálou vypadá taky dost dobře. Ivana

    OdpovědětVymazat