neděle 12. června 2016

... muzejní noc 2016 ...

v rámci Ostravské muzejní noci jsme zajeli do garáží DPO. U nás nic neobvyklého, jeli jsme za Markem :-) Když jsem ale nakoukla do celého programu, příště to budu muset vymyslet jinak, protože v garážích už jsme byli několikrát a zajímavých míst k návštěvě bylo opravdu hodně ...


... jako vždy tam byla spousta historických vozidel ...






... kterými jsme se svezli ...





... a abych pořád nefotila jenom vozidla, přibrala jsem strop a některé detaily depozitu ...









... zase venku ...


... zastavení u autobusů ...








... a důkaz, že tam Marek opravdu byl ...


2 komentáře:

  1. Stejne ty stary auticka jsou nejlepsi, ten autobus se mi mooooc libi:-). Hezky jste si to uzili. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to absolvovala tolikrát, že se spíš koukám jak si to užívá Bertík :-) Ale ten hodně starý autobus, ten jsem ještě neviděla :-) D.

      Vymazat