neděle 17. července 2016

... Colours v sobotu ...

obuli jsme si gumáky, pláštěnky a šli jsme. Řekla jsem si, že když už bude nejhůř, můžeme se kdykoli vrátit domů ...


... takhle bylo zataženo celé odpoledne ...


... už v areálu. Zkontrolovali jsme Adama, i když to není vidět, ale stánek, který hlídá je hned vedle Meinla ...


... koupila jsem si kávu, je opravdu výborná, krémová. Tentokrát jsem si ji zavíčkovala, abych ji neměla s pravým ostravským deštěm, stačilo na víčku :-) ...




... přešli jsme se do Dětského světa ve Světě techniky a tam jsme byli skoro dvě hodiny ...



... pak proběhlo předání tatínkovi a mě čekala večerní atmosféra a koncerty ...


... Monkey Business ...






... a Kodaline ...



... počasí nám tentokrát vůbec nepřálo, ale i tak to byl nádherný zážitek. Užili jsme si to oba, já večer na koncertech a Bertík odpoledne v malém světě techniky. S tímto příspěvkem mi vydatně pomáhal Bertík :-) ...

2 komentáře:

  1. Uzasny, tech zajimavych veci, co tam bylo, skoda toho pocasi, ale hlavne ze jste si to uzili:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to dobrodružství po všech stránkách :-) D.

      Vymazat