čtvrtek 22. září 2016

... objednávka ...

využila jsem dnů Mariane na nákup u Bella Rose. Moje objednávka byla v košíku 14 dnů a čekala na den D. Občas jsem košík zkontrolovala a asi tři dny před oním pátkem jsem zjistila, že růžová lžíce ve tvaru srdíčka, kterou jsem měla v košíku už není ...


... v pátek mi to nedalo, klikla jsem na lžíci a zase byla :-) Lupla jsem ji znova do košíku, papírový box od Madam Stoltz tam naštěstí stále čekal, hned jsem objednávku poslala a v pondělí balíček přišel ...


... i s krásným zinkovým srdíčkem jako dárkem (růžové mýdelko tam taky bylo, ale to jsem darovala tetě) ...

... mějte krásný den ...

2 komentáře:

  1. Hezke radosti:-), ja se letos udrzela:-). Pekny slunickovy den a at jste o vikendu bez teplot;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Děkujeme Marcelko, zítra jdeme na kontrolu, ale Bertík už vypadá OK, jenom možná trochu rýmečka ...

      Vymazat