středa 2. listopadu 2016

... Burfi ...

v pondělí jsme zašli na oběd do nově otevřené vegetariánské restaurace Burfi. V jejich starých prostorách jsme nebyla, nelíbilo se mi místo, na kterém byla. Kdybych ale věděla, že je tam jídlo tááákhle výborné, nenechala bych si to ujít :-) ...


... fotek mám pár z okolí našeho stolu (foceno mobilem :-)), ale to nejdůležitější jsem myslím zachytila. Celé menu - zeleninová polévka, vegetinský guláš s rýží, salát z červené řepy s jogurtem a Halva - indická pochoutka z pražené krupičky na másle a mléce. Ke každému menu je podávaný čaj a pečivo (ty kuličky vedle rýže) ...


... kdo má málo dostane přídavek  ...


... a na pití třeba čerstvou šťávu z jablek a hrušek ...


... nejsem ani vegan, ani vegetarián, ale změny tohoto typu v jídelníčku moc ráda vítám ...
... a hlavně jsem ráda, že v centru zase začíná být hezky, až je mi někdy líto, že nebydlím blíž. Stěhovat se ale nebudu, budu tam dál dojíždět :-) ...

... mějte všichni krásný den ...

6 komentářů:

  1. Podobnym vyletum se nebranim a klidne rada ochutnam a vyzkousim. Jedine, co by mi tu na prvni pohled vadilo, je to nadobi - jak misa pro psa, promin, to me napadlo, vim, ze za to nemuzes:-), ale v indickych restauracich, kde jsem zatim byla, nebo restauracich jim podobnych, mam s timto problem obecne. Patri to k jejich kulture stolovani, ale ja ne a ne tomu prijit na chut:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) to mě nenapadlo s tím nádobím. Líbí se mi, jak to dostaneš vše najednou, od polévky po zákusek a ještě to chutná ;-) Už jsem kdysi byla ve FM a bylo to naservírované stejně. Marci, hezký den D.

      Vymazat
  2. Já bych měla strach, že se ve vegetariánské restauraci moc nenajím :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z toho strach mít nemusíš. Byla jsem najedená do syta :-) Vyzkoušej, co to udělá s Tebou :-)) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem masožravec, ale taky se občasnému "výletu" do vegetariánských vod nebráním. Akorát tuhle restauraci mám podle všeho přes půl republiky...
    A ad to nerezové nádobí, jak píše Marcelka - na jídlo by mi nevadilo ani trochu, na čaj ale asi jo - přijde mi, že čaj patří do porcelánu nebo skla (a to pokud možno tenkostěnného)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) třeba bude i něco blíže, nebo až sem přijedeš na výlet ;-) Já jsme to nádobí neřešila. Líbilo se mi tam, jídlo bylo výborné, hrála tam hezká hudba, hořely svíčky a i když byl pracovní den, člověk tam při obědě relaxoval ... hezký večer D.

      Vymazat