pondělí 28. listopadu 2016

... první adventní ...

dnes pár fotek z naší první adventní neděle. S vypětím všech sil se mi zatím povedl tento vánočně laděný tác - ještě na něm proběhne jedna menší změna, ale jinak jsem spokojená - uf ...





... po obědě jsme se naprostou náhodou dostali na vánoční jarmark, kde byla nádherná atmosféra ...


... oheň a svíčky - vše přírodní, uklidňující, bez blikajících nesmyslů ...



... smekám před lidmi, kteří umí udělat takovouto krásu ...


... a po návratu domů naše večerní svícení ...


... všem přeji poklidný start do nového týdne ...

Danka

20 komentářů:

  1. Danko, přeji i Tobě klidný nejen start, ale celý týden.... Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krasa, vymyslela jsi to bajecne a to misto je moc pusobive, prima den. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Na trhu musela být krásná atmosféra a ten přírodní betlém je naprosto nádherný. :-)
    I tobě se doma výzdoba zdařila, jemné, nepřeplácané.. užijte si ten adventní čas. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci byla, takový vánoční klid, lidi se usmívali atd. :-) prostě příjemná pohoda. Taky si užívej advent a děkuji D.

      Vymazat
  4. Danko,to je krásný jarmark. Taková ta obyčejná přírodní atmosféra je nejhezčí :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, je. Jeli jsme pak ještě kolem podobné akce se stromečkem a tam měli blikající kolotoč a to bylo strašné :-)) Měj se hezky D.

      Vymazat
  5. Hezky nazdobeno...Jarmarky a trhy miluju :-) Ila

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký naaranžovaný tác. A přípomnělo mi to, že jsem ještě dneska nezapálila svíčku (zadělávála jsem dvě těsta na cukroví, tak jsem zapomněla) - jdu to napravit.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo, já jsem zase ještě ani nezačala přemýšlet, které cukroví letos udělám ... svíčky nám dnes hořely :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Je to veľmi jemná, elegantná kompozícia. Prázdne fľaše zbožňujem, mám ich pár, už neviem kde s nimi. Príjemný sdvent.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zitu. S flaškami jsem teprve začala. Přeji advent plný pohody D.

      Vymazat
  8. Danko, nádherná dekorace. Užijte si krásný advent. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Hezká dekorace. Kdepak byl ten jarmark s tím hezkým přírodním betlémem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Jani. Jarmark byl ve Vřesině - na školním hřišti. Moc hezké to bylo. Měj se :-) D.

      Vymazat
  10. Líbí se mi tvůj čistý, elegantní styl.
    Ono to vypadá jednoduše, pohodit něco na tác, ale víme všichni, že tak snadné to není, viď?
    Krásný advent!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :-) No, někdy i taková "jednoduchá" dekorace potrápí. Taky přeji krásný advent D.

      Vymazat