neděle 22. ledna 2017

... buchty ...

v jedné reklamě pečou buchty a já jsem na ně dostala takovou chuť až jsem je musela udělat ...


... shodou okolností Hanka z blogu Šťastné dny včera uvedla recept, takže jsem žádný nehledala a upekla jsem ty její, recept tady ...


... Hani, jsou výborné a vláčné. S těstem se dobře pracuje, nelepí se, nádivka se mi k mému překvapení dávala taky dobře. Díky za uveřejnění receptu ;-) ...
... recept jsem si od Hanky okopírovala. Celý jsem ho dodržela, pouze místo sádla jsem dala máslo (gramáž zůstala) a nedávala jsem vanilkový cukr. Myslím, že na chuti to poznat nejde ...

250 ml mléka
3 lžíce cukru
30g kvasnic
2 žloutky
110g másla
citrovová kůra
1/2 kg hladké mouky
sůl

... do buchet jsem dala tvarohovou náplň podle Kluků v akci ...

Tvarohová náplň
250 g tvarohu
1 lžíce rozinek
1 žloutek
vanilkový a krystalový cukr podle chuti
citronová kůra a šťáva
rum

Tvaroh smícháme s rozinkami, žloutkem, oběma cukry, citronovou kůrou, maličko zastříkneme citronovou šťávou a rumem.

... na tři tvarohová náplň nevyšla, tak dostaly marmeládu :-) ...


... dala jsem si ke kafíčku a na snídani taky zůstaly :-) ...



... mějte krásnou neděli ...

Danka 

22 komentářů:

  1. Jé,dobré sladké ráno,mám radost,že chutnají ;-) .Těsto je vážně fajn a zase tolik práce nedaly,že? ;-).At máte hezkou neděli i nový start do dalšího týdne.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani nedaly. Čekala jsem, že s buchtami strávím hodně času a šlo to celkem rychle, fakt super recept, díky :-)) Taky přejeme hezkou neděli D.

      Vymazat
  2. Mňam...dala bych si...tvarohovou..., ale jsem v práci...tak nic... :-)
    Hezkou neděli všem co jsou doma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, škoda, že nejdou nějak poslat :-) Ať ti to v práci uteče a nám doma zase hezky v poklidu ;-))

      Vymazat
  3. Hezkou neděli Dani,já včera pekla s povidlama- dcera na ně už měla několik dní chuť .... co říct jsou tam dvě - chutnaly moc . Jinak peču s tvarohem a dám vypeckovanou švestku a zabalím /lze jakékoliv ovoce / .Měj prima neděli u nás mráz a mlha....brrrrrrr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky té reklamě jsem je měla v plánu taky déle. Přidávat ovoce, to zní zajímavě. Krásnou neděli :-) u nás je mrazivo a sluníčko, ale to inverzní :-(

      Vymazat
  4. Mňááám! :-) Já můžu sladké všeho druhu, z buchet mám nejraději právě ty tvarohové a taky povidlové. Tak si pěkně pochutnejte! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Lucí :-)) Tvaroh a buchty nebo koláče to je moje! Krásnou neděli D.

      Vymazat
  5. Mňam...dlouho jsem nic nepekla...Máme ještě cukroví od svátků...Hezkou neděli..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jste měli hodně cukroví :-)) hezkou neděli D.

      Vymazat
  6. Danko, krásně se ti povedly. Já vím přesně, kterou reklamu myslíš, taky mi vždy ta reklama na buchty udělá chuť :-) Měj hezkou neděli, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že reklamy moc nesleduju, tak tahle ve mě probouzí pocit domova a hlavně měla kladný účinek upéct buchty :-)) Hezkou neděli Ivanko D.

      Vymazat
  7. Zrovna jsem si zalila kafe.... Co bych teď dala za jednu tvoji buchtu :)))))Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) kdyby to šlo, tak ji pošlu. Evi, měj se hezky D.

      Vymazat
  8. Vypadají stejně dobře jako ty Hančiny, které jse chválila včera :-). Já tento víkend nepeču - měli jsme na návštěvě kamarády a donesli borůkový koláč, tak si pochutnáváme na něm.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt jsou skvělé, není nad rodinné recepty :-) Návštěvu jsme žádnou neměli, tak jsem musela napéct sama. Děkuji Stáňo, hezký večer D.

      Vymazat
  9. Dani, vypadaji bajecne, jsme u babicky, ktera ma napeceno, jinak bych mela desnou chut:), pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, my jsme u babičky v týdnu dojídali cukroví :-) Krásný večer D.

      Vymazat
  10. Buchty jsme neměli ani nepamatuji! Zrovna jsme je v týdnu vzpomínali na horách, že bychom si je dali :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem je taky dlouho neměla. Měj se hezky D.

      Vymazat
  11. Přesně tahle reklama mě minulý týden taky donutila péct tvarohové buchty :-)))). Měj se, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) ještěže ty reklamy máme, tolik ovlivněných lidí :-)) Krásný den Kájo, D.

      Vymazat