neděle 23. července 2017

... háčkem ...

k naším novým letním dekoracím přibyl ještě jeden polštář. Už dlouho se mi líbil háčkovaný cik-cak vzor, ale neměla jsem nápad v jakých ho udělat barvách ...


... nápad přišel s letní přeměnou v našem obýváku ...




... doháčkovala jsem ho po návratu, když jsem potřebovala relaxovat po cestování a mezi věšením a skládáním prádla. Žehlení mě teprve čeká ;-) ...


... přeji všem krásnou neděli ...

Danka 

20 komentářů:

  1. Vypadá moc dobře. Prima obývákové léto!
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Danko. Polštářek je kráááásný!!! Barvy neobvyklé,ale skvělé rozzáří celý pokoj. Hezkou neděli, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivanko, je to tady opravdu letní a svěží :-)) Hezký den D.

      Vymazat
  3. Dani, je povedený a hezky se hodí k letním dekoracím.
    Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výběr barev nebyl náhodný ;-). Děkuji Dáši a přeji hezký večer D.

      Vymazat
  4. Také mám zálusk na tento vzor, ale nechávám ruce poctivě odpočívat od háčkování a pletení, nějak jsem vše přehnala a má krční páteř mi brněním prstů dala najevo, že co je moc, to je moc :o))).
    Danko, měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď tam moc nepletu ani neháčkuju, tohle jsem dělala po chvilkách dva týdny, krásné dny D.

      Vymazat
  5. Danko, kdy to všechno stíháš ???? :-) Moc pěkné.
    Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Já už neháčkovala ani nepamatuju. Cikcak vzor vypadá zajímavě. Jsi šikovná (a máš hezky naklizený obývák :-)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Obývák je naklizen, neb jsem doma sama :-)) Až přijde Bertík, rychle to upraví :-)

      Vymazat
  7. Moc pěkná kombinace, je okatý :) Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
  8. Dani, máš to krásné, jako vždy! Já bych taky brala nějaký takový relax, ale nějak teď vůbec nic nestíhám. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Karli, určitě si zase čas na relax najdeš, až si to všechno "sedne" D.

      Vymazat
  9. Zdravím :-), dlouho jsem tu nebyla a hledala jsem zpětně, kde to ješt neznám. Konce to nebralo, ale zastavila jsem se u barviček. K létu barvy patří :-) a ve vašem obýváku mu to sluší, ještě by to chtělo jeden v nějaké barvě z těch pruhů. Krásné léto, Kája.

    OdpovědětVymazat