úterý 25. července 2017

... jenom jsem nakoukla ...

moje sekáčová a výprodejová garderóba se zase trochu rozrostla. Nakoukla jsem do jednoho sekáče a občas do obchodů na výprodeje. Uznejte ale, že tohle tam nešlo nechat:-). Lehký přízový svetřík, v mé nej barvě a tenké černé kalhoty ...


... volná šedá mikina s 3/4 rukávy ...


... dlouhá sukně. Je dlouhá až na zem a ještě kousek dál! Netuším, jak se v takové sukni vůbec chodí, ale řekla jsem si, že to vyzkouším ;-) ...


... nějaká trička ...


... bunda v pro mě nezvyklé modré barvě. Ale líbila se mi, hlavně placaté šňůrky a byla v mé velikosti ...


... další sukně ...


... ani Bertík nepřišel zkrátka ...


... je toho hodně. Zakázala jsem si už po obchodech chodit, protože nevím, jestli to stihnu vůbec vynosit ;-)) ... 

... krásný den ...

Danka

16 komentářů:

  1. To jsi opravdu měla dobrý lov. Líbí se mi hlavně sukně a mikina. Já mám v sekáčích málokdy šťastnou ruku, nějak neumím vyhmátnout ty správné kousky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se zadaří, není to tak vždycky ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Povedený nákup. Vše bezva- svetřík vede :-) Myslím, že jsou to věci, které unosíš.
    Hezké odpoledne!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, myslím, že jo. Svetřík už byl se mnou v Alpách i tam na něj přišla řada ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Ach ty slevy!:-) Take se s nimi peru, ne vzdy uspesne:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já skoro nikdy úspěšně. Jsme ráda, že v tom nejsem sama ;-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Musím se smát, v sobotu jsem taky nakupovala... nezvykle mi padly troje rifle a nemohla jsem se rozhodnout, které si koupit... jak to asi dopadlo :-) Takže ti naprosto rozumím ;-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) ano, taky ti naprosto rozumím. Ať se rifle dobře nosí :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  5. Tak tomu říkám bezva úlovky!Sukně(obě) se mi líbí moc!Krásné dny přeji:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko, ta dlouhá je za dvacku, nekup to na vyzkoušení, že? :-)) Měj se krásně D.

      Vymazat
  6. Skvělé úlovky :) Nejvíc se mi líbí ten přízový svetřík. Já se chystám v srpnu trošku provětrat peněženku a obohatit šatník. Ale je fakt, že už mě nebaví chodit tolik po hadříkách jako před lety. Raději zalezu do knihkupectví :))) Ale do knížky se zas neobléknu, že :) Měj se krásně Danko a ať se úlovky hezky nosí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přízový svetřík nemá chybu, jak už jsem psala, v Alpách jsem ho skoro nesundala. Myslím, že i na ostatní přijde řada :-)) Knihy jsou fajn, ale paráda je paráda, tak ať vybereš krásné kousky, děkuji Šárko, D.

      Vymazat
  7. Svetřík a bunda super. Dlouho jsem nebyla v sekáči, mám pocit, že u nás na vsi je to fakt přebraný. Příprava na podzim musí být :-), Kája.

    OdpovědětVymazat