sobota 8. července 2017

... ještě jeden ...

poštou mi přišel ještě jeden dárek k narozeninám. Blogerka Šárka z blogu Barevný deník Šárky S. má totiž narozeniny ve stejný den jako já. V ten den vyhlásila GA o krásnou, vlastnoručně namalovanou Andělku ...


... chtěla jsem zkusit štěstí ve hře. Protože mě ale baví "potkávat" lidi narozené ve stejný den - a že jich kolem sebe mám dost, psala jsem o tom vloni tady, zmínila jsem se o tom i Šárce a ona mě, k mé velké radosti jednu Andělku právě z tohoto důvodu poslala ...


... mám ráda tenhle blogový svět. Lidi si tady dělají radost, i když nemusejí. Šárko, ještě jednou moc děkuji ...
... místo pro Andělku ještě nemám, jenom vím, že to bude u mě v ložnici. Zatím jsem ji posadila na okno k Amélii :-) ...


... když mě Bertík viděl s foťákem, nelenil přidat svou trošku do mlýna - svůj rychlo-výtvor - pána vystřiženého z papíru :-)) ...


... krásný den ...

Danka 

10 komentářů:

  1. To je opravdu milý dárek. Zahřeje u srdce, viď! Bertík je pašák- jeho okamžitá reakce je OK.
    Hezký den u vás!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahřál moc. Andělka má dušičku, to je z ní cítit :-) D.

      Vymazat
  2. Dani, veliká gratulace. Obrázky Šárky S. mám moc ráda, pár jich mám už doma a ještě čekám na jeden. Andělka je nádherná a s Amelií jim to holkám sluší.
    Hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Andělka je mé první dílo od Šárky. Krásný den Dášo, D.

      Vymazat
  3. To je milé a věřím, že ti to udělalo radost.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělalo moc. Bylo to milé překvapení. Hezký den D.

      Vymazat
  4. Ano, stale plati, ze si nekteri umi delat radost, i kdyz z toho nic nekouka:-). Sarka je sikula, krasne to umi:-), i Bertik, je skutecne pasak. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je moc fajn, aspoň někde funguje dělat radost jen tak. D.

      Vymazat
  5. Krásná andělka, Danko :) A Bertík je šikula, hned jí vytvořil kamaráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Kamarád je vtipný. Krásnou neděli Šárko, D.

      Vymazat