úterý 18. července 2017

... kofio ...

dnes bych vám ráda představila internetový portál KOFIO. Před časem mě požádali o malou spolupráci a protože se jedná o kávu, kývla jsem s radostí ...


 ... během několika dnů mi domů přišel balíček plný zajímavých káv k vyzkoušení ...


...KOFIO nabízí kávové předplatné. Mají největší databázi káv v ČR a jsou zaměřeni výhradně na výběrovou kávu, protože ta je nejlepší. Z jejich nabídky si vyberte druh balíčku i interval doručení, který vám bude vyhovovat. Můžete vybírat ze dvou druhů balíčků. První SUPREME, v něm je jeden druh kávy (250 g) a je pro ty, kteří vědí co chtějí ;-). Druhý EXCLUSIVE, je pro kávové dobrodruhy, jsou v něm tři druhy kávy (3x85 g ). V každém balíčku je i malý dárek. Více informací o časovém odesílání, o akcích, jaké kávy jsou v nabídce a mnoho dalšího najdete na portále KOFIO ZDE ...


... nápad s předplatným se mi moc líbí, protože mám tím pádem možnost ochutnat i kávy, ke kterým se běžně nedostanu. Jsou z různých míst. Třeba z Etiopie, Kolumbie, Rwandy nebo Keni i z různých pražíren ...



... vyzkoušela jsem všechny druhy kávy, které mi přišly. Pomlela jsem je ve starém kávovém mlýnku po babičce. Všechny kávy mi chutnaly. Jsou přesně takové jaké mám ráda. Jemné a lehounké ...


... kromě káv bylo v balíčku i malé překvapení. Kávový deníček ...


... a spousta nálepek ...


... heslem KOFIA je "ŽIVOT JE PŘÍLIŠ KRÁTKÝ NA ŠPATNOU KÁVU" a něco na tom bude ;-) ...
... pokud si balíček objednáte, máte možnost využít slevu 5%. Stačí kliknout na tento link, a ten vás na portál KOFIA přesměruje. Na kávové předplatné použijte tento odkaz ;-). Ještě ráda zmíním, že pokud vyzkoušíte předplatné a káva vám zachutná, můžete si ji zakoupit samostatně ...

... přeji krásný den s kávou i bez ;-) ...

Danka

14 komentářů:

  1. Tak to přesně věděli Danko koho oslovit -tebe milovníka kávy.....♥

    OdpovědětVymazat
  2. Presne jak pise Ha Ja, to me taky napadlo. Kam jinam se obratit nez sem, kde se to kavou hemzi:-). Musel to byt vonavy balicek, nadhera. Mam take rada kavu, dobry tip, treba i na darek:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po umletí kávy, to byla teprve vůně! Typ na dárek to je opravdu skvělý D.

      Vymazat
  3. To vypadá zajímavě , nikdy jsem o tom neslyšela. Diky za inspiraci:-)Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne až díky této akci. Znala jsem jen jednu kávu a pražírnu. D.

      Vymazat
  4. Vypadá to primově, oslovili toho pravého člověka. Zkusila jsem si cvičně dát předplatné a je to teda moc drahý, škoda. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávy jsou opravdu kvalitní a moc chutné, tak ta cena asi musí odpovídat. D.

      Vymazat
  5. Já zrnkovou mletou moc nemusím, nejsem takový znalec, ale musím pochválit skvělý kávomlýnek po babičce. Ten je fakt skvostný.
    Danko, hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pomlít ji v tom mlýnku byla docela fuška, ale zase se káva při mletí nespálí, ruční pohon to neumožní :-)) D.

      Vymazat
  6. Hezky jsi to nafotila. Pro mne je to jen na kouknutí - já kafe nerada. Jakékoliv.
    Měj se

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to oslovili opravdu toho pravého člověka :) Super :) Stránky jsem už taky před časem objevila a lákají mě, protože kafíčko taky miluju. Den bez kávy... tak to jako by nebyl :) A krásné fotečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají opravdu dobré kávy, nešlápneš vedle, chutnaly mi všechny. Děkuji Šárko, měj se hezky D.

      Vymazat