pondělí 10. července 2017

... kulatá kabelka ...

moc se mi líbí kulaté kabelky. Nedávno jsem jednu, černou letní z lýka zahlédla v jednom obchodě a protože jsem měla tvořivou náladu, řekla jsem si, že si ji vyrobím ...


... použila jsem černou přízi, uháčkovala jsem dvě velká kola a zbytek ušila ...


... vejde do ní i organizér ...


... a teď si vůbec nejsem jistá jestli může do světa :-( ...


... originál měl ještě bambulkovou ozdobu :-) ...

... krásný den ...

Danka

20 komentářů:

  1. Do světa může jít určitě. Moc se Ti povedla. Bezva originální model.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, snad to s ní zvládnu ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. Bambule je super nápad, myslím, že s nějakou menší ozdobou se z toho může stávat úplně jiná kabelka, podle příležitosti. :))
    Opravdu se moc povedla, tak ať dělá spoustu radosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, bambule tam určitě chybí, nepodařilo se mi je udělat a na koupení jsem neměla čas. Jinak moc děkuji a přeji krásný den D.

      Vymazat
  3. Nádherná,moc se povedla. Do světa 100%jít může :-). Přeji hezké pondělí. Danča

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ta je dokonalá.Máš moc šikovné ruce ;(.Tak ať s ní naděláš spoustu parády.H.

    OdpovědětVymazat
  5. Může, já bych ji brala. :-) Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Dani,to je paradni kousek, úžasný napad a moc povedena. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dani, určitě můžeš .... je nádherná !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Danko, ty máš opravdu tvořivé obodbí. A navíc děláš parádní kousky. Kabelka vypadá úplně profi.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvořivé období mám, zatím i trvá :-) Děkuji Stáni, D.

      Vymazat
  9. Pání, jsi nesmírně šikovná, povedla se ti. Já sešívám jen rovné věci :-)))))), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Káji, na rovných se dobře začíná, kulaté nejsou těžké ...

      Vymazat
  10. Tleskám, to je paráda :) Moc se povedla :)

    OdpovědětVymazat