středa 12. července 2017

... lodička z papíru ...

pořád jsem si hrála s myšlenkou, že by si náš obývák zasloužil trochu letní atmosféry. Minulý týden jsme s Bertíkem koupili časopis Sluníčko a v něm byl vložený krásný papír na poskládání papírové lodičky ...


... na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby lodička nezůstala ležet na konferenčním stole a mě v ten moment nenapadlo, že to je to, co by se mi líbilo ...


... protože mám tvořivé období, zajela jsem koupit látky na polštáře a hned je ušila ...


... koukla jsem na Pinterest a ten jako vždy nezklamal. Z klacíku, ze zbytku látky, papíru a provázku vznikla další loď ...



... z dózy po vonné svíčce nový svícen ...


... a s tím ostatním nám pomohla NANU NANA ;-). Nikdy by mě nenapadlo, že modrý svícen bude takhle krásné svítit ...



... a stále nemůžu uvěřit tomu, že u nás doma teď trochu vládne MODRÁ! :-D ...



... přeji krásný den ...

Danka 

16 komentářů:

  1. Vytvořila jsi moc příjemné prostředí. Krásně letní. Líbí se mi to moc!
    Zdar dalšímu tvoření!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, další tvoření už mám v hlavě ;-) D.

      Vymazat
  2. Teda Dani, ty jedes! Modra vam slusi, je videt, ze Te to bavi a uzivas is to, ja jsme trochu na utlumu:-). Hezky den.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl takový ten rychlo nápad, který když se zrealizuje hned, tak to jde samo :-) Útlum nevadí, hlavně, že je fajn ;-) Krásný den D.

      Vymazat
  3. Danka, koľko parády urobí jedna papierová lodička. Pekná je aj lodička na okne, betová rybka, proste máš to letné, útulné, pekné. Krásne leto prajem Zita

    OdpovědětVymazat
  4. Dani, k vaší tmavošedé melírované sedačce se hodí téměř každá barvička, tak proč ne modrá. Vše je takové vyletněné, lodičky se povedly a jsou nádhernou dekorací. A modrý svícen vypadá skvěle nasvícený, také bych nečekala, že bude dělat takovéto nádherné paprsky.
    Krásné dny ti přeji i Bertíkovi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Dášo, máme doma skoro moře ;-) Měj se hezky, D.

      Vymazat
  5. Moc se mi u vás líbí.Krásný den

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, to se moc povedlo a jsi dobrá, jak se vrháš do realizací. U nás by si taky byt zasloužil svěží závan vzduchu, ale já než se k něčemu dokopu, tak budou Vánoce :-)))). Na lodičku bych ráda koukla na nějaké lepší fotce, inspirovala bych se. Mějte se fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tím papírem, je z letního Sluníčka, lodička je obyčejná ;-) Zkus kouknout na můj Instagram, tak je více z blízka https://www.instagram.com/p/BWR4_hZgc0p/?taken-by=triplusjedna

      Vymazat