čtvrtek 13. července 2017

... mcqueen cars ...

protože mám blog i něco jako náš rodinný deník, musím zaznamenat nový Bertíkův idol. Asi před měsícem viděl film Auta a okamžitě se zamiloval do hlavního hrdiny McQueena (já do Buráka :-)) a začal toužit po oblečení, na kterém auto je ...


... sbírka se nečekaně rozrostla, ale vidět tu radost a jak McQueena všem ukazuje za to stálo! ...
PS: ještě má slíbené auto, ale musí pro to něco udělat, bude to odměna ;-) ...

... mějte krásný den ...

Danka

10 komentářů:

  1. Ano,ano opět přichází AUTA. Už to tady bylo, teď je snad nějaké nové pokračování, takže kluci budou zase chtít všechno s těmi auty. :-)
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve filmech Auta mám mezery. U velkých kluků mě to minulo, tak mám teď co dohánět :-) Hani hezký den

      Vymazat
  2. Jste vybaveni vyborne:-), tohle McQueen obdobi asi nemine zadneho kluka:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ne ;-) ještěže se dají koupit ;-) Hezké odpoledne D.

      Vymazat
  3. Je, tak to je skvělé. Naše neteř miluje zase Ledové království a vše má s Annou a Elsou.
    Dani, hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  4. :-)))) u Tomči ve školce frčel Spidermal a taky jsme museli shánět ponožky, trička, ručníky, batůžky... co nebylo se Spidermanem, jako by nebylo. Pixarovky jsou super, nasmějeme se u toho všichni a jestli je na obzoru nový díl, musíme ho vidět :-). Krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten se mi vůbec nelíbí, ale co člověk nadělá, že? ;-) Já mám velké mezery, budu je muset dohnat :-)) Na Auta jsem koukala jedním okem a docela to šlo. Měj se hezky Kájo, D.

      Vymazat
  5. No jsem zvědavá do čeho se zamiluje náš melounek až bude v jeho věku.

    NEPLECHA NA PLECHU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem zase zvědavá, kdo to bude příště :-) Krásné dny D.

      Vymazat