středa 5. července 2017

... organizér ...

když už jsem párkrát šila kosmetické taštičky tady, tady a tady, řekla jsem si, že vyzkouším ušít i organizér. Byla jsem totiž zase nečekaně v obchodě s látkami a koupila jsem tyhle úžasné jemné "tečky" a trojúhelníčky. Materiálu i plánů co s látkami mám dost, teď jenom ještě najít čas ...


... nešlo to úplně lehce, chtěla jsem kapsičky venku i uvnitř a z obou stran. Musela jsem i několikrát párat ...



... ale s výsledkem jsem spokojená ...


... karabinka na klíče je velmi praktická věc (odzkoušeno na kabelkách) ...


... teď už jenom abych zorganizovala všechny věci, které potřebuju mít u sebe :-) ...


... krásný sváteční den ...

Danka 

30 komentářů:

  1. Dani, je nádherná. Úžasné látky i provedení, jsi sikula☺ , pekny den, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, jsem ráda, že jsem ho zvládla :-) Krásný den D.

      Vymazat
  2. Povedený kousek Danko. Taky jsem přišla na to jak je praktické organizér mít 😊. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Další praktická věc, tak to je super :-)) Děkuji Jani a přeji krásné dny D.

      Vymazat
  3. Krásné látky a organizér povedený Danko. Já si koupila látku na nový ubrus do pergoly a tentokrát puntík, tak se těším až ho načančám :o).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Álo. Budu se těšit na tvůj nový ubrus :-) Krásné dny D.

      Vymazat
  4. Danko, to je krááásné. SKvělá kombinace látek, máš to propracované do detailu. Jsi šikovná :-) Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ivi, uvidím, jak ho uplatním. Ale moc se mi líbí, tak to určitě zvládnu :-) D.

      Vymazat
  5. Bezva prácička. Hezké látky.Stále mám koho obdarovávat, tak se asi budu opičit a něco podobného zařadím do dárkového plánu práce.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani. Taky přemýšlím, že udělám pár kousků jako dárek :-) Krásný den D.

      Vymazat
  6. No tak ta se to moooc povedla a barvy jsou super. Všechny látka znám z etu, u nás nemají fakt nic normálního. Taška bez organizéru je dle mého skoro nepoužitelná. Máme všechno a nemůžeme to najít, když to potřebujeme.
    Krásný den, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo. Tento obchod s látkami jsem objevila teprve nedávno a mají tam spoustu látek, které se mi líbí :-) jenom nevím na co všechno bych je využila, tak jenom koukám. Tyhle se mi líbily moc. Organizér je opravdu skvělá věc, hlavně, když pořád přehazuju věci z jedné tašky do druhé, takhle je to rychlovka a nic nezapomenu .-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Danko, tedy klobouk dolů! Organizér je nádherný, krásné látky a super provedení. Obdivuji tu pečlivou detailní práci. Jsi moc šikovná!
    Klárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko. Je to bavlna, z té se šije dobře ;-) Krásný večer D.

      Vymazat
  8. Dani, tak ty jsou opravdu vymazlené. Moc se mi líbí, obdivuji tvé tvoření. Fakt povedené, i látky krásně ladí. Jsi šikulka.
    Zdravím a krásné dny přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo, baví mě hrát si s látkami :-) Krásné dny D.

      Vymazat
  9. Tak ta je paradni! Prakticka i krasna, taky by se mi neco takoveho hodilo. Preju hodne radosti z uklizene kabelky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snad se mi podaří ten pořádek v kabelce udržet :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  10. Další věc , do které já bych se nikdy nepustila. Ty jsi šikovná - nádherná práce. Pro mě až úplně dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, vždyť šiješ takové hezké kousky :-) Děkuji, hezký večer D.

      Vymazat
  11. Povedl se ti. Taky bych takový potřebovala. Kvůli zádům jsem přešla z kabelky přes rameno na batůžek na záda a to je jedna velká černá díra, ve které pořád hrabu a hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem i kabelky jednu černou díru :-)) Děkuji Stáni, hezký večer D.

      Vymazat
  12. Moc hezký. ten se povedl. Taky o nějakém už dlouho uvažuji, ještě jsem to úplně nevymyslela, snad se taky dopracuji ke zdárnému výtvoru... :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Dani, máš to naprosto precizní! A je to super nápad, taky v kabelkách hrabu a nemůžu nic najít :-) K.

    OdpovědětVymazat
  14. Organizér je parádní, jsi moc šikovná, Danko :)

    OdpovědětVymazat
  15. No ale to je fakt pěkný, Danko! Vybrala jsi krásný materiál a je vidět, že jsi pečlivá, já bych na to neměla trpělivost.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat