pátek 7. července 2017

... parádím se ;-) ...

když Bertík viděl tyto korále, řekl mi ať si je koupím, že jsou přesně pro mě :-)). Byly ve výprodeji a vůbec nemohl tušit, že jsem po nich pokukovala ...


... a kamarádka, když vytáhla tuhle halenku v charitativním obchodě z regálu řekla v podstatě to samé co Bertík ...



... oběma touto cestou za doplnění šatníku moc děkuji :-) ...

... krásný den ...

Danka

20 komentářů:

  1. Do Alp si to jistě nepřibalíš, ale po městě budeš za parádnici. Krásně doplněný šatník. Dezén plameňácký je OK.
    Měj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) do Alp ne :-) V životě bych neřekla, že budu mít plameňáky na halence :-) Krásný večer D.

      Vymazat
  2. Mám ráda růžovou a oba kousky jsou parádní.
    Hezký den Dani.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, ta růžová to je slabost :-) Hezký večer Dášo, D.

      Vymazat
  3. Dani, chci fotku u Plameňáků !:-) Je to moc pěkné! Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych musela do ZOO. Jsou sice hned u vstupu, ale asi by mě tam kvůli fotky bez vstupného nepustili :-)) Děkuji Ivet, D.

      Vymazat
    2. Danko
      S Bertikem do ZOO nechodíte? My máme do naší pražské permici. ☺��

      Vymazat
    3. No já jsme tam s ním ještě nebyla, moc tahle místa nevyhledávám. Bertík, ale v ZOO už byl, o to bych ho neochudila :-) D.

      Vymazat
  4. Moc se mi ty korále líbí a napadlo mne, že jsem si hrooozně dlouho žádné nekoupila. A ten vzorek plameňáků je úžasný Danko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Korálky jsou opravdu moc hezké a jistě se najde nespočet možností, k jakým kouskům oblečení je využít. Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem vymyslela další halenku, ke které pasují ;-) Krásný večer D.

      Vymazat
  6. Danko, to jsou teda úlovky!!! Fakt super kousky! Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Oboje je moc pěkné, zvlášť se mi líbí ten plameňákový vzor. Je zajímavé, že mně se takovéto velké korále líbí na jiných, ale sama je nějak neumím nosit a kombinovat :-(.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám taky spoustu věcí, které se mi na ostatních líbí a sama to takhle neumím. Naštěstí korály problém nemám. Hezkou sobotu, D.

      Vymazat
  8. Dani, to jsou nadherne a jemnounke veci prave pto Tebe, je videt, ze te Bertik i kamoska dobre znaji a hezky na Tebe mysli:-). M.

    OdpovědětVymazat