neděle 2. července 2017

... s rybízem ...

... upekla jsem tu stejnou bublaninu, tentokrát s rybízem ...


... po loňské zkušenosti, kdy jsem upekla velký plech a celý jsem si ho musela sníst sama jsem ji tentokrát upekla z poloviční dávky a zdá se, že zmizí rychlosti blesku - nikdy do nich tady doma nevlezu co budou a co jíst nebudou :-)) ...


... přeji krásnou neděli ...

Danka

24 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji Ilonko, mě chutná. Bublaninu ani jinou nedělám. Krásné dny D.

      Vymazat
  2. To tak je. Když člověk upeče velký plech, tak jakoby odbyt není a když upeču malý, tak je to hned pryč :-).
    Tentokrát jsem nepekla nic a když vidím tu tvoji bublaninu, tak bych si dala. Já sladké k snídani mám totiž ráda. Já někdy dělám bublaninu litou, které se tady říká nadivajna. :-)
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ke snídani i ke kafíčku :-)) taky to mám tak ráda. Tu tvou bublaninu neznám ... Krásnou neděli Hani D.

      Vymazat
    2. Litá bublanina je těsto o malinko hustší než na palačinky. Naleje se na rozpálený olej na pekáč a posype se ovocem. Nejlepší je borůvková. Ale i s na plátky nakrájenými jablky je výborná.
      Při pečení se někdy udělají jakoby vyfouklé bubliny, které po upečení splasknou a je tenká. :-)

      Vymazat
    3. aha, tak tohle je pro mě opravdu novinka :-) Děkuji za typ Hani, D.

      Vymazat
  3. Vypadá moc hezky, hned bych si dala. My máme rybízu málo, je ještě nezralý a podle aktivity špačků a kosů to vypadá, že se asi zralosti nedočká :-(. Tak mizernou úrodu rybízu jsme ještě neměli. Každý rok jsme kromě rybízového koláče dělala ještě marmelády a letos snad nevyjde ani na tu buchtu :-(.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem rybíz koupila na trhu, tak jedině takhle aspoň kvůli té buchtě :-)) Hezké odpoledne Stáni, D.

      Vymazat
    2. Asi budu muset. Ale je to hrozný nezvyk - spoustu let jsem rybíz i marmelády z něj rozdávala... Vlastně si nepamatuji, že bych rybíz kdy kupovala :-)

      Vymazat
    3. Taky pamatuju doby, kdy jsem rybíz dostávala, co se dá dělat, musím kupovat :-) D.

      Vymazat
  4. Léto a rybízový koláč tak nějak patří k sobě ... a nám moc chutná ♥Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že už v tom taky nejsem sama :-)) Krásné odpoledne Ivo, D.

      Vymazat
  5. Dani, teď jsem vyndala rybízovou bublaninu z trouby. Dnes tedy nezávidím, ale mám velký plech a také doufám, že ho nebudu muset sníst sama. :o)
    Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) Mě už to vloni nebavilo, jedla jsem ho snad čtyři dny :-). Letos si ho zatím vychutnávám :-) Krásnou neděli Dáši, D.

      Vymazat
  6. Sbíhají se mi tu sliny :-).... u nás jsou dneska muffiny :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypada moc dobre, s rybizem mam moc rada- kysele a sladké zaroven:),M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně kvůli té kombinaci ho dělám, krásné odpoledne Marci, D.

      Vymazat
  8. Já zrovna dělala angreštovou. Bublaniny jsou prostě nejlepší :)
    A s tím pečením ti rozumím. Kolikrát jsem si něco napečeného musela sníst sama a mého oblíbeného moučníku se tak úplně přejedla. Naposledy Míša řezy, které nějakou dobu nechci vidět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se ti vůbec nedivím. Já jsem tu bublaninu vloni dělala jenom to jednou,než přešla doba přejedení. Míšu řez si takto nedovedu představit :-) Krásné dny Martinko, D.

      Vymazat
  9. U nás je rybíz růžový, ještě to na buchtu není, hned bych si dala. Měj se, Kája.

    OdpovědětVymazat
  10. I když rybíz moc nemusím, stejně bych si dala, vypadá tááák lákavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta kyselá a sladká chuť dohromady a jednou maximálně dvakrát za rok, to musím :-) D.

      Vymazat