čtvrtek 6. července 2017

... šiju dál ...

na naši alpskou misi a po dvou zkušenostech s kabelkami, které skvělé nebyly, jsem jednu přešila na řekněme batoh ...


... žlutá gumička, protože mám žluté období :-) ...




... krásný den ...

Danka



20 komentářů:

  1. Jé, ten je správný. :)) žlutá tomu dává šmrnc a trochu závidím ruce šikovné na šití, já si pomalu neopravím ani ponožky. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ali, ponožky si taky neopravím ;-) Hezký den D.

      Vymazat
  2. No, bezva! Co víc mohu napsat :-)
    Měj se!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Batohy na výlety jsou nej, tak proč ho nemít načančaný :o). Hezké Danko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Žlutá gumička mu dodala šmrnc:)))) povedený batůžek. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Já na batůžky moc nejsem, ale u druhých se mi líbí. Máš ho opět moc hezky ušitý. Ty detaily jsou moc hezké, mě by to vůbec nenapadlo :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karli, taky jsem nebyla, ale našla jsem k nim cestu i ve městě :-) Děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Hezká látka, v kombinaci se žlutou vypadá dost dobře. Jako vždy, povedené.
    Dani, zdravím.

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že máš nějaké šicí období ;-). Tak ať se v Alpách dobře nosí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, potřebovala jsem udělat restíky a zatím šiju nové věci :-) Ale je potřeba využít šicí náladu a prostor :-) Děkuji D.

      Vymazat
  8. Danko, musím chválit, líbí se mi a je mi líto, že já na dovču takhle připravená nejsem 😊. Měj se prima a plameňácích s korálky budeš šik. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) děkuji Jani. Při tak velkém počtu lidí, se kterými jezdím, potřebuju mít hlavně prakticky všechno připravené ať to pak neřeším, tak se snažím, letos to mít s předstihem. Jenom nevím, jestli to mé neustálé řešení něčeho mi zbytečně nekomplikuje život :-) Hezkou sobotu D.

      Vymazat
  9. Bez žluté gumičky by to zaručeně nebylo ono. A to jak vážně.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat