sobota 15. července 2017

... v pátek ...

po náročné cestě jsme měli pátek klidnější. Sice nám ze začátku nepřálo počasí ...


... ale i to si nakonec dalo říct. Bertík si šel hrát do brouzdaliště, manžel plavat a já jsem koukala na vodu a lesy kolem ...



... na kávu jsme zašli do XXXluxu a nezůstalo jenom u ní. Na každém stole mají místo prostírání papír s fotkami jídel v akci a palačinky byly nádherně nafocené .-) ...


... k večeru jsme zajeli na návštěvu k Elfi, do Idylle am Blumenhof. Chodím tam moc ráda, je to tam tak krásně stylové ...





... hezký večer ...

Danka

10 komentářů:

  1. To je paráda, já tyhle místa miluju. Krásně si to užívejte, Kája.

    OdpovědětVymazat
  2. Ať počasí vydrží a už žádné nepředvídatelné události:-). Užij si to, podle fotek je to krásné místo.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kytčiky ve skleněných lahvičkách jsou orginální a hezké výzdoba. Tak ať vám dál počasu už jen přeje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to moc líbí. Mít doma takovou zásobárnu kytiček, určitě bych lahvičky taky potřebovala ;-)

      Vymazat
  4. Krásné. Přeji fajn prázdninky, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Alpy jsou krásné, i když je tam zataženo nebo padají trakaře :-) Moc se mi líbí ty 4 vázičky v dřevěném boxu, budu se muset po něčem podobném podívat :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tady co dělat, i když prší ;-) Vázičky mě nadchly. Naštěstí nevím, kde se dají koupit ;-) D.

      Vymazat