neděle 16. července 2017

... v sobotu ...

po lehké práci (Bertík chtěl strašně moc pracovat a než jsem stihla uklidit foťák už se ptal po židli, že ho bolí nožičky :-)) ...




... jsme odpoledne na přání Bertíka vyrazili na lanovku. Vydali jsme se na Gerlitzen. Dálnice byla ale ucpaná, i druhá cesta, na kterou jsme sjeli, tak jsme se otočili a jeli jsme na Goldeck ...


... tam ale tak fučelo, že jsme udělali pár panoramatických fotek ...









... a jako správní turisté sedli do restaurace na kafíčko und ein Knödel. Už jsem to asi psala, ale baví mě velikost těch knedlí. Dokonce i talíře jsou k nim upravené :-) ...


... knedlíku jsme odolala, ale téhle kávě se šlehačkou ne. Co se týká jídla jsem ráda, že v Rakousku nebydlím, protože těch neodolatelných jídel je tady pořád moc ...


... přeji krásnou neděli ...

Danka

14 komentářů:

  1. Ta panoramata...jde se vůbec od nich odtrhnout?
    Ať vás vítr neodfoukne a další krásné zážitky Ti přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejde, i když je vidím po několikáté, pořád koukám a koukám. Děkujeme ;-) D.

      Vymazat
  2. Hezké výhledy. Já letos zvládla strudell, knedlík zůstává zatím nepokořen (malinko mne odrazuje ta energetická nálož ;-)).
    Hezké další výlety

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knedlíku jsme odolala, nebylo na něm nic zdravého :-))) Děkujeme D.

      Vymazat
  3. Dani, to je počasí jak malované! Knedlíček bych jsem neměla ani nepamatuji, dala bych si :-) Užívejte si krásnou dovolenou, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby tak nefučelo, tak ano ;-). Dnes už je lépe, D.

      Vymazat
  4. Dani, to je zase krása...ty výhledy jsou nade vše. Užívejte si !!!! Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou. Krásný výhled, čistý vzduch, co víc si přát ;-) Děkujeme D.

      Vymazat
  5. Já chci taky... panoramata a vše kolem. Krásně si to užívejte, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. Dani, Alpy miluju a klidne i zprostredkovane, nadhera. Uzijte si do sytosti, ja vs budu rada sledovat:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alpy jsou opravdu něčím zvláštní, mám to tak taky moc ráda. D.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Nemůžu se vynadívat. Jsou pořád stejné a stejně na ně pořád koukám a koukám ;-) D.

      Vymazat