pátek 14. července 2017

... z cesty ...

zcela nečekaně jsme měli zastávku v Brně. Ve středu jsme vyjeli směr Alpy a těsně za Brnem nám praskl výfuk. A já asi vím proč se to stalo. Moc jsem si přála mít hotelovou snídani. Ale pst, tohle se nesmí nikdo dozvědět :-) ...


... a když už se to stalo, ten den jsme si pořádně užili. U snídaně, protože ta je na hotelech to nejlepší, kromě míchaných vajíček, rybízová marmeláda na čerstvém rohlíku - ten jsem neměla asi od velikonoc, ale když byl čerstvý :-) ...


... Bertík si vybral párečky (tenhle nebyl první ;-)) a bábovku. Musela jsem ho krotit ...


... a ta radost, při vaření kávy :-)) ...


... po vydatné snídani jsme se vydali do centra a něco málo jsme viděli ...












... více jsme nestihli. Mechanik volal, že máme auto opravené, tak jsme pokračovali dál v cestě ...


... teď sedím u jezera Millstäter See v Kärnten, chlapi jsou ve vodě, já píšu tenhle příspěvek a kdyby mě už třetí den nebolela hlava, tak, že je mi chvílemi špatně, bylo by docela fajn ...

... pokud sháníte práci na zkrácený úvazek a jste z Brna, koukněte na Profesia.cz, jestli tam nebude něco vhodného právě pro vás. Já tam koukám docela často, ale pro jinou oblast ;-) ...

... mějte se krásně, ozvu se zase jak to půjde ...

Danka

14 komentářů:

  1. Dani, veci proste jsou tak, jak maji, dockala jsi se snidane:-). Doma obvykle ne, ale na hotelech si u snidane taky davam marmeladu:-).
    Preju, at uz hlava neboli, to asi nervy, stres, cestovni horecka. Zitra bude lip.
    Uzivejte!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci, už je lépe a marmelády ty takhle můžu ;-)

      Vymazat
  2. Snad se vám v Brně líbilo a bylo to nakonec příjemné zdržení. Miluju hotely, voňavé povlečení, malá mydélka a přejíst se na snídani skoro vším, co nabízí O:)
    Hlava toho už brzo nechá, to by bylo, aby sis kvůli ní neužila dovolenou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu rychlovku tam bylo fajn :-) Hotely mají své kouzlo, že? Hlava dobrý, děkuji D.

      Vymazat
  3. Aneb všechno zlé je pro něco dobré ;-).
    Vidíš - já si míchaná vajíčka v hotelu skoro nikde nedávám. Teď naposledy v Rakousku moje oblíbené kombo bylo celozrnný chleba, kousek šunky, vajíčko na měkko a kozí sýr, ovoce s jogurtem a někdy ještě rohlík a máslem a marmeládou. Taky se o snídaních v hotelu nešetřím :-D.
    Držím palce, ať dá hlava pokoj a užiješ si to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ;-) V hotelu neměli vše, ale i tak stačilo :-) Hlava už nezlobí, D.

      Vymazat
  4. Doufám, že hlava už se umoudřila. Sice vynucená zastávka v Brně k zahození nebyla.
    MOc přeji hezkou dovolenou.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Dani, taky miluji snídaně v hotelu. Doma sotva něco zobnu, ale v hotelu si dám vždycky do nosu! Ujíždím většinou na uzeném lososovi, sušené šunce, lívancích a sladkém pečivu :-) Přeji krásnou dovolenou bez bolesti hlavy, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě sladkého pečiva tam nic takového neměli :-D D.

      Vymazat
  6. :-)))), dali jste to nejdůležitější. Začátek dne zahájili hotelovou snídaní :-))))... vajíčka, párečky, marmeláda atd... :-))))))))))))) a ten zbytek už šel sám. Měj se, Kája.

    OdpovědětVymazat
  7. Taky miluju hotelové snídaně :) Ať už hlava nezlobí :)

    OdpovědětVymazat