pátek 25. srpna 2017

... den sedmnáctý - lodí po řece drau ...

... moje první loď, ve které jsem kdy plula byla před pěti lety tahle, po řece Drau ve městě Villach. Před tím, mě nikdy nikdo do lodě nedostal. Myslím, že jsem aspoň trochu překonala strach z těchto plavidel :-). Z před pěti let si pamatuji, že ten den byla mlha, skoro nebylo vidět na břeh, Bertík měl půl roku a spal v kočárku ...


... byla jsem ráda, že jsme si dnes plavbu zopakovali, aspoň jsem viděla kudy loď pluje ...



 













... ale plavba po jezeře to není. Asi mě více nadchly mosty, pod kterými jsme pluli nebo samotná loď :-) ...

Danka

6 komentářů:

  1. Řeka zas má tu výhodu, že se okolí pořád měni.... A připomněla jsi mi naši plavbu po jezeře na Altaji - tam byla děsně prima (bylo krásně, měli jsme loď sami pro sebe - jen naše 10tičlenná skupina a okolí bylo nádherné)
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem nevěděla, že se řeka mění. Taky už jsme měli loď sami pro sebe, jednou v dešti. A na této naštěstí taky nebylo moc plno. Děkuji Stáni, Tobě taky krásný víkend, D.

      Vymazat
  2. Všechno má svoje pro a svoje proti. :-) Bertík si plavbu užíval, no a Ty svým způsobem taky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jo, užili jsme si ji všichni :-) Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  3. Danko, vy snad cestujete celé prázdniny. To je paráda !!!!! ....takových zážitků. Užívejte si to. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se nad tím zamyslím, tak skoro asi jo ;-) Děkujeme, krásné dny Evi, D.

      Vymazat