středa 20. září 2017

... další vášeň ...

pokud mě nepopadne nějaké štrikování budu po večerech dávat do pořádku svůj sešit s recepty ...


... mou další vášní se stalo lepení cestovního deníku a zjistila jsem, že sešit s recepty by si zasloužil taky takovou péči. Přece jenom do něj nahlížím častěji a s recepty v počítači se mi nepracuje tak dobře jako s těmi psanými na papíře ...


... zatím jsem v přípravách. Vytáhla jsem v životě nepoužitý šanon, který doma čekal na své využití dobrých 10 let, starý i nový sešit s recepty (jsou dva, protože jsem ten první chtěla přepsat a nedopadlo to:-)), různé lepítka, sponky a washi pásky ...


... a jakmile přijde vhodná chvíle, pouštím se do toho :-) ...

... přeji krásný den ...

Danka

16 komentářů:

  1. Tak toto bych taky potřebovala. Mám sice na recepty takový sešit, ale už je hodně opotřebovaný. A v šuplíku s ním mám spoustu všelijakých receptů vytištěných, vystříhaných. To by bylo něco kdybych se do toho taky dala. Ve fotkách to pořádek mám, ale tato oblast zatím jde jaksi mimo mne :-)
    Tak ať přijde vhodná chvíle co nejdříve a ať se daří.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám recepty taky na papírkách. Ty rušit nebudu, ani přepisovat. Jenom je nějak vložím do toho šanonu - snad :-)) Hezký den Hani, D.

      Vymazat
  2. Tak drzim pesti a zaroven obdivuji:-), na to ja nejak nemam cas a tech zalozenych receptu v sesite uz mam, ze bych si ho udelat mela, alespon na to prepsani. Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chci to jenom přelepit. Přepisovat se mi to nechce, to už jsem jednou zkoušela :-)) a místo pletení a podobné činnosti, to snad půjde. Krásný den D.

      Vymazat
  3. Danko, recepty mám v počítači, ale raději také listuji sešity. A také v nich mám nehorázný nepořádek. Mám tam spoustu vložených papírků, na nichž jsou rychle heslovitě napsané recepty, nikdy do sešitu nepřepsané. Kéž by se mi tak podařilo si to uspořádat...:-).
    Držím Ti palce, Ty už jsi se alespoň odhodlala.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, papír je papír - mám ráda jak šustí popsaný list ... Já tyhle papírkové recepty chci nalepit a přidat do šanonu - přepisovat ne, to už by nebylo ono a papírkový systém je stejně nejlepší :-)) Děkuji, hezký den D.

      Vymazat
  4. Danko, to budeš mít kuchařku ale krásně vyšperkovanou! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to držím palce aby to dopadlo!!! Já se na uspořádání receptů chystám už nějaký ten rok. Zatím jsem ve fázi, že je lovím všude možně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem to vzdala s nějakým uspořádáním a teď mě popadla tahle varianta tak uvidím, jak to dopadne :-)

      Vymazat
  6. Závidím odhodlání :o), kromě starého kroužkového bloku mám spoustu papírů a papírků.
    Danko, ať se daří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidím jak to zvládnu. Odhodlání mám, protože potřebuju něco dělat, když koukám na televizi a pletení mě žádné nenapadlo ;-) Děkuji Jani, hezké dny D.

      Vymazat
  7. Já mám pár receptů, co dělám hodně dlouho a docela často v kroužkovém bloku. A teď nejvíc používám net. Proto taky dávám nové recepty na blog - protože tam je pak najdu (narozdíl od těch papírků). Je ale fakt, že mne pak může zaskočit výpadek připojení ;-)
    Tak ať se ti práce na novém receptáři daří (já na tohle nemám buňky)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na blog je dávám taky ať je mám na jednom místě a plus ty fotky, ale zjistila jsem, že mi to tak nevyhovuje, když něco podle pc dělám ... Děkuji Stáni,hezký den D.

      Vymazat
  8. Taky bych potřebovala nový, ale špatně si zvykám na nové věci, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to bude staronové. Přepsala jsem jen pár receptů, jinak jsem zachovala to, co bylo, jen jsem to šoupla do toho šanonu. D.

      Vymazat