pondělí 9. října 2017

... jen tak ...

dostala jsem od manžela červenou růži, prý jen tak  ...


... udělalo mi to radost a zároveň jsem z toho zmatená. Několik let nic takového neudělal. Je fakt, že jsme minulé pondělí měli sedm let od svatby, ale to už taky neslavíme. V každém případě je to ale krásné 😊...


... mějte fajn týden ...

Danka

18 komentářů:

  1. Když my ženský to tak máme.Kytku vychom rády dostaly a když se tak stane,hledáme proč...;)
    Je to jedno, je krásná a pro tebe a to je hlavní.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přesně! Bylo mi líto, že se nic takového neděje a teď přemýšlím, proč? Růže je opravdu krásná. Hezké dny D.

      Vymazat
  2. Růžička je NÁDHERNÁ! Moc Vám to přeji Danuško.:) Jana

    OdpovědětVymazat
  3. A proč ne, jen tak? Je nádherná a přesně jak píše Hanka, chceme dostávat kytičky a když je dostaneme, tak se divíme. Měla bych to stejně. Věřím ale, že radost udělala. .o) D.

    OdpovědětVymazat
  4. Můj mi nosí kytky jen tak často

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, asi nerozumím, co jsi chtěla napsat. Hlavně, že kytičky jsou, ty udělají vždycky radost ;-)

      Vymazat
  5. Nehledej postranní úmysly, třeba ti manžel pravdu chtěl dát kytičku jen tak, možná i uvědomil, že ti žádnou už dlouho nedal... Je to milé a růžička je krásná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebudu hledat ;-) třeba chtěl :-) Krásný večer Luci, D.

      Vymazat
  6. Pozorný manžel ;-)... je to milé. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překvapující a milé zároveň. Hezký večer Evi, D.

      Vymazat
  7. Květina potěší vždycky a ta jen tak dvojnásob. Taky mi vždycky udělá radost.

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná :) Můj muž taky už nějak obchází výročí a svátky, takže květinky dostávám sporadicky a mrzí mě to. Krásný den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás je to s květinami "složitější" ... ale je hezká, i po týdnu ještě dělá parádu ...

      Vymazat