čtvrtek 5. října 2017

... jenom ...

šla jsem do Ikea jenom pro rámeček na pohlednici, kterou jsem dostala k objednávce u Bella Rose ...


... a opět jsem neodolala břečťanu. Zase chci zkusit, jestli přežije mou péči ...



... místo pro obrázek je v předsíni, ale neukážu vám je, protože se mi nepodařilo nabít do panelu ani hřebík ani skobu pro toto určenou a ještě jsem se málem klepla kladivem do prstu 😂. V Ikea nezůstalo jenom u těchto dvou věcí. Mezi vánočními dekoracemi, které jsem okukovala velmi opatrně se mi zalíbil svícen ve tvaru sněhové vločky. Letos si totiž předsevzetí, že nic nového vánočního nekoupím raději nedávám. Naštěstí se bude hodit nejen na vánoce 😉...


... hezký den ...

Danka 

28 komentářů:

  1. Jakmile já někdy zavítám do Ikey, měli by mi sebrat peněženku :D Protože se nikdy neudržím... My vlastně většinu nábytku i dekorací v bytě máme odsud, nakupuje se tam prostě bezvadně. :-)
    Pěkné kousky sis pořídila, svícen ve tvaru sněhové vločky můžeš využít po celou zimu, nejen na Vánoce, což je super. No a ten břečťan se mi taky moc líbí, ale nikdy jsem neměla odvahu si zakoupit, bála bych se, že u mě nepřežije... snad se u tebe bude mít dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, mám naprosto stejnou zkušenost, málokdy odcházím z prázdnou :-) S břečťanem to zkouším asi počtvrté, tomu loňskému zůstaly dva šlahouny :-)) Děkuji Luci, krásný večer D.

      Vymazat
  2. Břečťan se mi taky moc líbí. Ale měla bych pochybnosti, jestli přežije mou péči (když mi loni uchnul vřes)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíme jestli přežije :-)) budu to dokumentovat :-) Hezký večer, D.

      Vymazat
  3. Do panelu musíš zatlouci hřebíček tzv. ocelová jehla. To je moje zkušenost, když jsme bydleli v sídlišti.
    Svícen je pěkný. Dala jsem si zákaz nekupovat nic vánočního :-). Jenže už teď vím, jak to dopadne.
    Břečťan by Ti mohl přežít, protože ona tak náročný není.
    Hezký večer a klidný zítřejší den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já jsem měla hřebík do panelu, ale stejně se mi to nepodařilo, ani ty twenty skoby, to bylo prostě rukami :-)))
      Vloni jsem si dala zákaz a při prvním kontaktu s vánočními ozdobami ... takže letos si nic nedávám, on ten svícen je stejně celozimní :-) Děkuji Hani, krásný večer, nebo den D.

      Vymazat
  4. Nakoupila si krásně. Do Ikey taky chodím jen pro něco a u pokladny se nestačím divit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejhorší je, že ji mám asi dvacet minut od domu, takže stačí malá procházka .... Děkuji Evi, hezký večer D.

      Vymazat
  5. Břečťan mám taky a přesně takhle vyvázaný do kruhu. Na okně v ložnici mi jde moc pěkně, tak snad se bude dařit i tomu Tvému.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henriet doufám, že bude. Je na okně a uvidím :-) Děkuji a hezký večer D.

      Vymazat
  6. Brectan je krasny, i svicen. To uz maji vanocni zbozi!? Leti to, vim. Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marci. Mají, sice teprve začali, ale i tak, letí to ... Hezký den D.

      Vymazat
  7. Ten svícen je úžasný. To mi připomíná, že jsem v Ikei už dlouho nebyla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím jak to udělat, abych odolala :-))) Hezký den D.

      Vymazat
  8. Danko já břečtan doma taky pěstovat neumím. ale kupuji pořád dokola. teď naposledy panašovaný, zatím je venku na terase a krásně si tam roste, ale jakmile ho přenesu domů, tuším jeho blízký konec, nevím proč.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pocit, že nemá rád byty, teda aspoň ten náš :-)) Tak ať břečťan vydrží ;-) Hezký den Majko, D.

      Vymazat
    2. Danko, my bydlíme v domku, takže tím to nebude. :-)

      Vymazat
  9. Dani, ten břečťan se mi moc líbí. Já jsem si koupila do kuchyně nějaco plazivého s drobnými lístky, ale vůbec se mu tam nelíbí, vypadá to, že dopadne jako tvůj předchozí břečťan. Tak držím pěsti, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se u mě kytkám nelíbí, většinou je to místem, nebo tím, že je přelévám. Uschne mi máloco. S břečťanem si rady nevím, uvidím jak dopadne. Děkuji Karli, D.

      Vymazat
  10. Jediný břečťan, který mi z té hromady přežil je ten, který je pouze ve váze s vodou. Ustřihla jsem si venkovní drobnolistý na zakořenění, ale daří se mu v té vodě tak dobře, že mi tam takhle už rok přežívá. A zasadit si ho netroufám.
    A co jsi pořídila u bellarose?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, zkusím ty dva šlahouny co zůstaly z toho minulého dát do vody. Tenhle nový zatím nechám tak a uvidím ;-) U Bellarose jsem koupila vázičku, ale pst, je to tajné :-))

      Vymazat
    2. Dani, nechceš jinou pohlednici? Kuchyňskou, že bys měla sadu :)

      Vymazat
    3. Tahle je číslo 2. Koukala jsem na jejich stránky jak asi vypadají ostatní, ale nenašla jsem. Určitě by se mi líbila. Ty ji máš? :-)

      Vymazat
    4. Tak není v kuchyni, ale zřejmě na zahradě - gril párty.
      Posílám :)

      Vymazat
    5. Jé, tak to se budu těšit. Jsem zvědavá, moc děkuji Marti D.

      Vymazat
  11. Taky bych si chtěla opět pořídit břečťan. Kdysi jsem ho měla namnožený od kamarádky a pár let mi vydržel. Před pár lety jsem měla koupený tuším z Obi a brzy zašel. Snad jsem si ho přinesla už napadený, bohužel :( Takže to teď možná bude první rostlinka, kterou bych si mohla pořídit do bytečku, kam se budeme co nevidět konečně stěhovat. A hodně se mi teď líbí i pepřince. Měj se krásně Danko a omlouvám se, že jsem ti teď tak najednou zaspamovala články :) Ale konečně mám chvíli čas si je pročíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem zvědavá, jak dlouho vydrží :-) Jinak se neomlouvej, já taky nedávám všechno číst a psát, i když bych ták moc chtěla. Jsem ráda, že sem chodíš ;-) Ať je to stěhování v co největší pohodě, D.

      Vymazat