sobota 7. října 2017

... klubíčka ...

objednala jsem klubíčka, na čepice a šály ...


... ve čtvrtek dorazily a hned jsem se pustila do práce. Moc jsem se na to těšila. Vloni jsem měla obavy, jestli budu mít co plést, když těch čepic a šálů máme tolik, ale ukázalo se, že v těchto barvách nic nemáme, tak to bylo jednoduché ...


... mám v hlavě i svetr, ale pro ten jsem se zatím nevymyslela barvu ...

... mějte krásnou sobotu ...

Danka

16 komentářů:

  1. Barvy jsi vybrala DAnko moc hezké. Já také stále pletu a háčkuji šátky, šály a pak obdarovávám blízké, protože to nemohu vše ani samozřejmě unosit. A co jsi to začala plést?
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň máš pořád po ruce dárečky :-) Pletu čepici, nemám moc ráda kulaté jehlice, tak to pletu rovně a pak sešiju. Krásné dny Álo, D.

      Vymazat
  2. Dani, hezké barvičky. Jsem zvědavá na výsledek. Pa a hezkou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dáši, jsem zvědavá, kdy to bude hotové. Dnes jsem se k tomu vůbec nedostala. Hezký večer D.

      Vymazat
  3. Dani, jsou to moc pekne barvicky, ta horcicova me take laka, zatim ale odolavam:-). At Ti to jde hezky od ruky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Já jsem té barvě neodolala už na jaře, to jsem pletla svetr. Nově mám veliký šátek, k němu pletu čepici a ještě mám kabelku. Jo a Bertík má mikinu s kapucí :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  4. Hezké barvy. Já už nic neupletla asi 20 let. A asi s tím už znovu nezačnu... Jedině možná šálu, jinak nemám pletené věci vlastně moc v oblibě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám, mrzí mě, že nemám ty nápady a chuť co dříve. Hezký den Stáni, D.

      Vymazat
  5. Ty barvy mě dostaly. Jsou dokonale podzimní. Jako teď les. Nádhera, Dani. Ať se pletení zadaří :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marti, přesně, barvy lesa :-) Hezký den D.

      Vymazat
  6. Dani, tyhle barvy mám taky ráda. Tu hořčicovou mám na bundě v kombinaci s tmavě modrou a bílou. Taky ve mě vyvolává podzimní náladu. Háčkuji si tmavě modrou šálu, snad ji dokončím dřív, než přijde jaro :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karli, to musí být zajímavá kombinace. Určitě ji dokončíš, dnes je počasí akorát na háčkování :-) Hezký den, D.

      Vymazat
  7. Krásné barvičky :)....téším se na výsledek.
    Taky pletu šálu .... Pro Lolinčinu ovečku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)) tak to bude ovečka fešanda. Hezký večer Evi, D.

      Vymazat
  8. Prima klubka! Jsem zvědavá až nám tady ukážeš hotové dílo.
    Měj se a pleť.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedno už se začíná rýsovat ;-) Hezký den Hani, D.

      Vymazat