pondělí 2. října 2017

... rozhledna ...

ani poslední den prodlouženého víkendu jsme neseděli doma. Už dlouho jsem chtěla zajet na rozhlednu Bílá Hora, která je u Štramberku. Na náměstí jsme konečně ochutnali štramberské uši se šlehačkou. Je to opravdu dobrota ...


... z tohoto úhlu Trúbu vyfocenou ještě nemám 😊 ...


... McQueen je stále s námi ...


... k rozhledně se jde lesíkem. Cesta k ní je lemovaná znaky ze zvěrokruhu. Šli jsme zkratkou, tak jsme jich více nepotkali ...





... rozhledna má tvar šroubovice DNA ...



... po vyjití oněch 136 schodů jsem už fotila panoramata Beskyd ...



... ukazovali jsme si, kde co leží, kde jsme byli a kudy jsme jeli ...


... nízké bílé budovy vpravo - letiště Mošnov, tam jsme byli na dnech NATO ...


... Hrad Hukvaldy (čtverec uprostřed) ...


... vzadu Radhošť ...


... my dva s Bertíkem ...


... za námi město Kopřivnice ...


... Bertík se schovává před sluníčkem :-) ...
... a pak už dolů. Celý den bylo krásně teplo, ale jak už to bývá, nahoře už nebylo ...


... cestou zpátky nás zdržel nádherný západ slunce ...




... jsem ráda, že jsme stihli i něco jiného než vodu, té už letos bylo opravdu dost ...

... mějte krásné pondělí ...

Danka 

22 komentářů:

  1. Krásný výlet jste měli. Moc hezky jsi to zdokumentovala a sluší vám to s Bertíkem.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Dani,to je krása.Štramberk mám moc ráda,ale takto v zapadajícím slunci...to je skvost.
    A ty fotky z té výšky- nádhera.Díky za ni...Fajn start do nového týdne i k vám.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tam líbí ;-) Děkuji Hani, měj se krásně D.

      Vymazat
  3. Pěkný den, krásné fotky míst, které mám moc ráda! :) (a dlouho už jsem tam nebyla)...
    Krásné podzimní dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za poslední dva roky jsme tam byli už několikrát, ale před tím několik let vůbec. Hezké dny Peťko, D.

      Vymazat
  4. Krásné fotky, bezva inspirace na výlet :).
    Přeju krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) jsem ráda, že jsem inspirovala. Hezké dny Bětko, D.

      Vymazat
  5. Tak to jsem se Danko pokochala s vámi .A moc ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani :-) Bylo opravdu moc krásně. Hezký večer D.

      Vymazat
  6. Danko, krásné fotky, krásný výlet. Nevím, zda se do těchto míst vůbec někdy dostanu, tak je moc fajn, když se tam mohu podívat alespoň prostřednictvím tvých fotek. :-) Ty výhledy jsou úžasné a štramberské uši se šlehačkou, to je teda lákadlo, já bych rozhodně neodolala a také bych si pochutnala, vypadá to božsky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na uši se šlehačkou jsme došli na poslední chvíli, málem už nebyla šlehačka. Taky mám některá místa, který nevidím reálně k navštívení a jsem ráda, že se můžu podívat na blozích, i na tom tvém Luci :-) Hezký večer D.

      Vymazat
  7. Dani, moc krasny kus prirody jste potkali. A mikina slusi:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci :-) potkali, bylo to fajn. Hezký večer D.

      Vymazat
  8. Dani, krásně jste si užili neděli. Moc hezké fotky a nová mikina Ti sluší. Ty podzimní barvičky mají něco do sebe, je to nádhera.
    Přeji skvělý říjen. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dášo, ano užili. Těším se až se to více zabarví. Tobě taky krásný říjen, D.

      Vymazat
  9. Danko, každý musí uznat, že na Bílé Hoře je krásně zrovna tak jak ve Štramberku. Mám to tam ráda. Zdraví Iwka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je, mám to tam taky ráda. Měj se hezky Iwko, D.

      Vymazat
  10. Rozhledny mám ráda a na téhle jsem ještě nebyla (ona celé severní Morava je pro mne zemí neprobádanou (doufám, že zatím). A fotka Trúby v západu slunce je super.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni nezbývá, než sem přijet :-) Děkuji, hezký den D.

      Vymazat