čtvrtek 16. listopadu 2017

... parapet ...

rozhodla jsem se, že udělám vánoční výzdobu i v mém pokoji na venkovním parapetě ...


... okno je nad vchodem do domu a třeba to někomu (kromě mě) udělá radost ...



... hezké dny ...

Danka 

22 komentářů:

  1. Dobrý nápad. Hlavně večer to určitě vypadá i z ulice hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V to doufám, že to bude vypadat hezky, hlavně ta světýlka :-))

      Vymazat
  2. Danko, určitě potěší. Rozsvícená okna jsou kouzelná. Hezký prodloužený......J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Když ono na tom paneláku je to taková kapka v moři :-) Hezký víkend D.

      Vymazat
  3. Prima. Určitě to bude těšit tebe, ale i ty, kteří budou vcházet do domu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Danko je to moc hezký nápad. Moc se mi to líbí. Každý podzim, když začíná být nevlídno, tak na parapet v bytě dávám stolní lampu a jak se zešeří, rozsvěcuji. Tak nějak to zahřeje u srdce a z venku, z ulice to vypadá hezky, obydleně. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čím víc světýlek, tím je lépe, že? Aspoň si to období nějak zpříjemníme. Hezké dny Iwko, D.

      Vymazat
  5. Já si vždycky moc ráda prohlížím, jakou mají lidé výzdobu v oknech, v truhlících a jaký mají pověšený věnec. Takže výzdoba na parapetu v tvém pokoji je skvělý nápad, jistě potěší oko spousty kolemjdoucích. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky koukám, jak to mají ostatní ;-) Snad to bude z venku hezké, ještě jsem to neviděla :-))

      Vymazat
  6. Danuško, krása! Moc hezké a kde jste prosím koupila rošt pod lampičku?
    Krásné dny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Rošt je z Ikea http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/00186041/ Mějte se hezky, D.

      Vymazat
  7. Hned to vypadá lépe! To je ale hrozné, plno lidí už vytahuje vánoční ozdoby a já stále nic nemám. No. Ještě chvíli si počkám! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tak pozvolna, o vánočních dekoracích zatím nemůže být řeč ;-) Hezké dny D.

      Vymazat
  8. Lucerničku jsem si musela v Ikee taky pořídit :) Máš to moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Podobnou lucernu mám taky Dani. Nápad dát do ní světýlka je opravdu originální. Tvoje okno určitě teď připoutá zraky všech příchozích do domu.
    Pěkné dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem to tak měla vloni http://triplusjedna.blogspot.cz/2016/11/lucernicka.html :-)) zatím lucernička není moc vidět, musím ji podložit a vše pořádně přivázat, v tom místě děsně fouká ;-) Hezké dny Henriet, D.

      Vymazat
  10. To je pěkné a potěší to kolemjdoucí, o tom nepochybujte! Jen se chci zeptat, jestli to okno i zavíráte, přežije to ten káblík co vede na parapet? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to potěšilo. Při jednom silném větru začátkem ledna mi ten truhlík i s výzdobou někam ulít. Naštěstí lucernička zůstala (oboje bylo přivázané) a ano, okno zavírám. Drátek je tenký a v oknech je měkké těsnění, tak se tomu nic nestalo, světýlka svítí dále. Hezké dny Johanko, D.

      Vymazat