středa 6. září 2017

... dolepeno ...

deštivá neděle nám přišla vhod nejen proto, že jsme mohli být doma, ale taky proto, že jsme s Bertíkem mohli dodělat každý svůj cestovní deník ...



... ten můj oproti začátku přibral několikanásobně a není divu. Kromě letáků a nálepek jsem přidala i ubrousky z pod kafíček, případně obaly od cukrů, nebo sušenek - někdy jsme totiž neměli prospekt a lepit, neboli tvořit jsem potřebovala. Byla to má terapie!😊 ...





... a tak jsme si hráli až do konce našeho pobytu ...




... Bertík se s tím taky nepáral. Občas z prospektu něco vystřihl ...


... hala bala páté přes deváté ...


... občas vlepil prospekt celý ...


... a bylo to moc prima ... 

... mějte krásný den ...

Danka

24 komentářů:

  1. Paráda! Taky si ze svých poznávacích zájezdů a dovolených dělám takové jako albumy. Z fotek a ze všeho, co se dá nalepit. Ráda se pak k tomu vracím. To jste měly moc pěkný včerejší den.
    Mějte pěkný i dnešek!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musí být krásné i s fotkami. Zkoušela jsem před lety něco podobného, ale zabralo to moc času, nedalo se to stíhat. Fotky zvládám jenom v PC a některé dávám do rámečků ... ale i tohle bude fajn vzpomínka. Měj se krásně Hani, D.

      Vymazat
  2. Danko, to je nádhera! Máš to opravdu moc hezké a je to úžasný nápad!
    Přeji krásné dny plné pohody a dobré nálady, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Klárko. Jsem ráda, že mám kam dávat vstupenky a nálepky, to ostatní přišlo náhodou a je to super ;-) Krásné dny, D.

      Vymazat
  3. Dani, jsi sikula a obdivuji tu pili! Bertik je tedy tvorilek, u nasich deti to nejak postradam a to me vidi kazdou chvili, jak neco tvorim. U Honzika jsem si rikala: je to kluk, ale u Barci fakt netusim:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vloni tomu Bertík věnoval více času než letos, víc vystřihoval. Letos měl i jiné zájmy, tak nestíhal :-))) Třeba to u obou ještě přijde .. D.

      Vymazat
  4. Tak to je parádní, krásná památka, až se za pár let zalistuješ :) Měj se krásně, Danko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy brouzdám ve starých sešitech z táborů, je to fajn vrátit se na chvíli zpět. Krásné dny Šárko, D.

      Vymazat
  5. Obdivujem ľudí ktorí si to vedia tak pekne zosumarirovať, polepiť atď. Mám kamošku doobeda priletí lietadlo z dovolenky a večer už má fotky a lepí do albumu aj so všetkými lístkami atd. Škoda že ja ku takým ľuďom nepatrím. A Bertík je naozaj šikovný, keď ti rád pomôže s takýmito vecami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já až tak taky neumím. Fotky prohlížím jen v PC a lepit jsem musela každý den, jinak by to nebylo. Měla jsem to místo blogování nebo pletení ;-). Bertík má své dva sešity, myslela jsem, že budeme mít jeden společný, ale máme jiný vkus, ten můj se mu nelíbil ;-) Krásné dny Zitu, D.

      Vymazat
  6. No to je super památníček:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Máš to moc hezké, na tohle já bohužel nemám trpěliovst ani vlohy. Skončila jsem u turistických známek a fotek....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, mám to jako ruční práce. Potřebuju nějak tvořit rukama ;-) Známky a fotky jsou taky fajn ;-) D.

      Vymazat
  8. Danko, trochu si mě navnadila, pokud příští léto nezapomenu....zatím se chystám na turistické známky s vnoučkem. Samozřejmě už se stalo, že jsem zapomněla koupit :o).
    Doufám, že se Bertíkovi v nové školce líbí. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani ony jdou i doobjednat ;-) Známky jsme sbírali s velkými kluky kdysi, ale zabíralo to moc místa a pak jsem zjistila jsem, že existují turistické nálepky a turistické vizitky - oboje jsou nálepky (taky jdou doobjednat) a jsou k nim i přímo sešity. Ty já nemám. Použila jsem obyčejný sešit a chtěla jsem tam lepit jenom ty nálepky a dávat razítka a vzniklo z toho toto ;-) Bertík zatím ve školce vypadá spokojeně, jen tam nechce být po obědě :-( Měj se krásně D.

      Vymazat
  9. Moc pěkné. Vždy obdivuji u jiných, sama tyto vlohy nemám. Možná si na to neumím udělat čas, třeba by se to rozvinulo. Nevím. Takže závidím, ale zároveň se svou neschopností na tomto poli netrápím. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to vzniklo úplnou náhodou, ani jsem nečekala, že se to takhle rozvine :-)) chtěla jsem jenom nějak uchovat vstupenky a nálepky ...

      Vymazat
  10. Dani, opravdu sis vyhrála :-) Máte díky tomu krásnou vzpomínku. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu jsem si hrála, snad se k tomu i někdy vrátíme ;-)

      Vymazat
  11. Zdravím Danko, tak od tohoto článku nemám potuchy co u Vás. Deník vážně krásný. Vždy si dělám plány a schovávám kvanta lístků, vstupenek,prospektů a pak po letech vyhodím, protože to překáží. Už se mi do toho nechce, ale vezmu si tě za vzor a každý večer po nějaké akci či výletu udělám zápis,třeba jen drobný,aby bylo v čem listovat a vzpomínat, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu stačí napsat jednu, dvě věty. Nechci z toho dělat klasický deník. Stačí malá památka. A protože miluju nálepky a vstupenky neumím vyhodit, jsem ráda, že jsem našla takovéhle využití. Ať se daří v nalepování Kájo, D.

      Vymazat
  12. Máš to krásný!!! Já si taky dělám travel books, akorát mi vždy trvá, než to pak vše dám dohromady a zabere to vážně hodně času, ale do deštivých dnů skvělé! :D :) Hlavně to pak zpětně procházet i s poznámkami je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Já to musím udělat hned po výletě, později už to není tak autentické (hlavně ty poznámky :-)) Některé jsem odložila a už nešlo napsat ani větu. Ale to procházení zpět je opravdu fajn. Hezké dny D.

      Vymazat