pátek 15. září 2017

... vřes a spol. ...

letos jsem to s podzimními květinami na balkóně nechtěla přehánět a jsou z toho tři truhlíky ...



... a něco málo na polici ...


... koupila jsem jako vždy vřes, drátovec a hebe ...


... truhlíky jsem dala na okno, abych je viděla z obýváku. I když dnes u nás bylo krásné babí léto skoro do večera, nevím, jestli stihneme na balkóně ještě posedět ...


... celý týden už totiž vařím můj oblíbený čaj se zázvoru (recept zde), zapaluji svíčky a to znamená, že podzim je už 100% tady a tím pádem můžu čajovou sezónu prohlásit za zahájenou ...


... mějte krásný den ...

Danka 

14 komentářů:

  1. Dani, krasne jsi si to na balkone vyzdobila. U nas vcera skoro cely den dest a fujavec. A pripisuji si na seznam zazvor, dekuji za pripomenuti:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Vřesy jsou úžasné, zrovna včera jsem si také dva koupila a na parapetu v obýváku vytvořila už podzimní výzdobu - vyndala jsem svíčky a lucerny, vřesy dala do květináčků a mezi ně položila ještě malinkou dýni hokaido. No a jinak my už taky svítíme ostošest! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, podzim je prostě tady se vším všudy ;-) Krásné dny Luci, D.

      Vymazat
  3. Máš pravdu, podzimni sezona běží, v krbáčích se už topí.
    Hezký víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít ho doma, určitě taky zatopím :-) Hezké dny Jani, D.

      Vymazat
  4. To jsem blázen. Ráno jsem už sem nějaká pásmenka ťukla, teď jsem ještě jednou k Tobě nahlédla a ono nic.
    Asi jsem to neodklikla :-)
    Zdobení máš pěkné, taky dnes už to trochu -zatím z přední strany domu- ladím do podzimu. Vřes ale musím teprve koupit a to půjdu asi až zítra dopoledne.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mi taky stává :-) Jsem ráda, že ses vrátila ;-) Já jsem zprvu měla jenom ty police, o truhlících jsem dlouho uvažovala jestli je vůbec budu osazovat a dopadlo takhle ;-) Krásný večer Hani, D.

      Vymazat
  5. Krásně osazené truhlíky. Vřes se mi moc líbí, mám doma od loňského podzimu jeden, co zhynul někdy po svátcích, ale vypadá pořád dobře, tak nemám srdce ho vyhodit. Ale až na trhu na vřesy narazím, tak si nový pořídím :-).
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřesy mají tu výhodu, že vypadají skvěle, i když jsou suché. Tyhle tam nechám až do jara :-) Krásnou neděli Stáni, D.

      Vymazat
  6. Krásné.....elegantní:).Takový balkon by se mi taky líbil.
    Podzim ještě nechci, nějak ho vůbec nemusím.
    Hezkou a poklidnou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi. Balkon je super. Taky jsem si myslela, že podzim přijde později, ale třeba ještě bude to babí léto. Krásnou neděli D.

      Vymazat
  7. Dani, krásné. Já mám zatím jen jeden truhlík vřesů a asi u něj zůstanu. Jakmile se venku ochladí, mám problém, zapomínám kytičky na balkoně zalívat :-) K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes jsem si ještě vzpomněla, že potřebují zalít, uvidíme, jak dopadnou dál :-)) mám úplně stejný problém ;-) D.

      Vymazat