středa 1. listopadu 2017

... mini retro koutek ...

mám ho ve svém pokoji. Od našich jsem si donesla knížku s radami pro fotografy, rok vydání 1968. Líbil se mi obal a foťáky, focení a fotky mám moc ráda. K přečtení jsem se nedostala, když něco potřebuju vědět, hledám na netu ...




... k němu jsem si nechala vytisknout nárys a půdorys fotoaparátu z roku 1962 - pro mě dokonalé retro a hlavně dětství - i když jsou oba starší než já ;-). Ono to tenkrát s technikou nefičelo jako teď, kdy je foťák po dvou letech skoro zastaralý ...




... tak to dnes bylo malé nahlédnutí do mé ložnice. Mějte krásný celý listopad. Minimálně dva měsíce a ještě kousek budeme svítit žárovičkami a svíčkami o něco více než obvykle- teda aspoň u nás to tak bude, tak si to užijme ...

... krásný den ...

Danka 

6 komentářů:

  1. Ten obrazek je skvely a hezky do rohu padne:-). Mas pravdu, doba je ve technol. vyvoji neuprosna a desne rychla. Ja se ztratila uz pred par lety:-). Pekny den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marci. Já jsem taky ztracená, v obraze jsem, ale už se na mě kluci dívají divně, když nevím :-)) Hezký večer D.

      Vymazat
  2. Dani, máš to moc pěkné a útulné :) Krásný listopad ti přeji :)

    OdpovědětVymazat