pondělí 8. ledna 2018

... zmizel ...

bylo 3.1., šla jsem v poledne pro Bertíka do školky, koukla jsem na naše vánočně laděné okno s truhlíkem a lucerničkou a říkám si: "schovám jenom lucerničku, truhlík tam nechám, je to hezké". Večer po uložení Bertíka jsem šla do ložnice a všimla jsem si, že na okně je jenom lucernička, truhlík ne. Ten den byl v poledne děsný vichr. Truhlík byl sice přivázaný, ale nezkontrolovala jsem jestli dostatečně a on asi spadl. Nebo někam popolétl. Ráno jsem našla jenom do trávy zapíchnutý květináč s jehličím. Ten jsem postavila na schránky. Bylo mi líto ho vyhodit - v poledne tam už nestál ani ten :-( ...


... záhadou pro mě je, kde se truhlík poděl - myslím si, že se musel při pádu rozbít a to znamená, že ho někdo musel uklidit - z toho jsem překvapená, protože to se tady neděje. Přemýšlím kdo a proč by to uklidil? Stromeček jsme vyhodili z balkonu pod okna, večer jsme zapomněli, že tam je a ráno tam samozřejmě byl, nikdo ho neuklidil - teda já, hned po rozednění ;-) ...
... nebo truhlík a v něm buxus a drátovec pád přežili a budou dělat radost někomu jinému ...
... nebo ještě někdo ze sousedů zazvoní a truhlík donese? ...
... hlavně ale doufám, že to nikomu neublížilo. Věřím, že v tom šíleném větru s deštěm a sněhem nebyl nikdo venku ...
... musím si zapamatovat, že buď příště truhlík lépe a pevněji připevním, nebo dám světýlka na okno dovnitř. V tom místě je vítr nepřetržitě. I v čase, kdy se jinde nehne ani vlásek, tak tam fouká ...

... přeji krásné odpoledne ...

Danka

6 komentářů:

  1. Jé, Danko, to mě mrzí, truhlík s lucerničkou byl na okně tak hezký. :-( Škoda. Bůh ví, kde nakonec skončil, viď... bohužel se myslím, že pokud ho někdo viděl ležet na zemi, odnesl si ho...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi tam moc líbil ;-) snad někomu dělá radost a není v popelnici. Hezký den Luci, D.

      Vymazat
  2. Skoda, ale verim, ze nikomu se nic nestalo. To uz bys asi vedela:). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ani, to by si asi hned všichni vzpomněli, kde ten truhlík viděli ;-) Hezký den Marci, D.

      Vymazat
  3. Dani, u nás dnes také strašně foukalo. Dokonce z parapetu na okně pod pergolou mi vítr shodil anděla, ten má ulomené křídlo a keramický květináč i s dekorací. Pod pergolou mi z okna nikdy nic nespadlo, takže to také nechápu.
    Přeji fajn večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že to spadlo mě ani tak nepřekvapilo jako to, že to někdo uklidil, to je pro mě opravdu šok ;-) Snad půjde andělovi křídlo opravit. Nám ty vloni na balkoně taky padaly a křídla z papíru odpadla :-( hezký večer Dášo, D.

      Vymazat